Gäst max99 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 jag ska sticka från sidan pågrund av alla idioter här som alldrig lär sig att sluta bråka... inga namn nämda men inga namn glömda... hoppas sidan blir bättre när jag sticker för det e mig alla vill bråka med eller hur? och till er som bråkade med mig denna tid go fuck yourself!!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 ''Måste säga något taskigt'' ........ vem bryr sig(det kändes skönt) Man kan ju alltid hoppas att sidan blir bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 jaha *ut me språket och ge mej fuska mynten för f*n* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 hehe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Ja men då kan ju jag få dina fuskamynt,,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Eller jag................ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 _ _| |_ | | jag visste det... lol ni e så jäkla fula och korkade hahahahahahaahahhaahahah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Ses, max. Kul att ha dig här. PM:a mig nån gång om du kommer tillbaka ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 ja tack skönt att ha någon här på fuska som har vett i huvudet..tackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Tja då! Synd att du drar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Tjarrå, Max. Adda min msn :) Och som Manga Master sa, PMa om du kommer tillbaka. Alltid trist när någon drar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Tjarrå, Max. Adda min msn :) Och som Manga Master sa, PMa om du kommer tillbaka. Alltid trist när någon drar.. Om han fortsätter skriva "ni är så jäkla fula och korkade" kommer han nog inte tillbaka på ett tag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg