Gäst The heroin Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 det är ju det som är meningen med spelet... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 jag fuskar bar om jag måste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kaan94 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag har men jag använder den inte. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Hur orkar man fuska. Om jag skulle ha en AR eller GS skulle jag iallafall klara ett spel en gång, och sen kanske igen med fusk. Men vad är det för mening med att fuska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag har en AR fast den använder jah bara typ på en sparning bredvid..jag har två minneskort så jag har en vanlig sparning och en fusk sparning.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Hur orkar man fuska. Om jag skulle ha en AR eller GS skulle jag iallafall klara ett spel en gång, och sen kanske igen med fusk. Men vad är det för mening med att fuska? det e för dem som inte är duktiga nog och klara ett spel på vanligt sett, jag fuskar aldrig :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Var finns det a r till super smash bros melee och hur mycket kostar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 är inte AR till vilket spel som helst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Betala pengar för att man inte kan klara spelet på ett vettigt sett ? Nej, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 eller hur, helt onödigt och om man ska fuska, räcker det med såna fusk man kan hitta på nätet, såna som här på fuska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Mkt bättre att fuska än klura ut spelet ju >_> Annars får man ju damp >_____> iaf jag <___< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 :evil: Efter man klarat spelet så kan man ju ha lite roligt med det t.ex. köra metroid prime det där speciall spelet som finns och man kan klara ut det med alla item utan att anstränga sig. Jag gädde upp på ssbm event match level 50 men jag tog bara no damege och fort farande svårt men jag klara det till slut :rolleyes: och så kan man ha lite annat skoj med ar!!!!!!!! :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg