shacti Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 bah det är bara noobs....som behöver fuska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SherO Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 :evil: samma här jag fuskar och kollar fakta om jag behöver det! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Kan va roligt och ha när man klarat de än gång men det finns ju bara till ett spel t.ex til MKDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Jag Klarar spelen Först sen kan jag kolla på nätet om jag vill veta nått! Om d enån gång skulle köra fast sej totalt kollar jag kanske tips eller så men inte direkta fusk! :) De tycker jag e bättre än att fuska direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 det är ige kul att fuska jag gillar mest att använda hjälp och tips framför fusk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Skulle vara kul att ha en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 skulle säga att kolla på en walkthru inte är fusk....bara lite hjälp på vägen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Varför fuska när man kan klara ett spel? Köper ni ett spel för kanske 500:- och klara det på en dag genom att fuska? Det låter ganska ointilligent. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 vad e AR? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 action replay (osäker på stavning) en skiva så gör att man kan fuska i spel man annars inte kan fuska i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Kanske fel sida o säga: Fusk Suger!!! men det e ju sanningen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Det är ju inge kul att fuska spel glädjen försvinner.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg