xpliT Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Hur vet du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Energy sword och shotgun, då regerar jag (mot vissa iaf) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Energy Sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 vilket är dittt favorit vapen poå halo 2? Det e självklart plasma pistol och battle rifle. Först skuter man bort deras sköld om de e en elite sen skuter man dom i skallen me battle rifle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 (redigerat) Fuel Oil Cannon? Menar du Fuel Rod Gun...? Heter den inte Fuel Rod Cannon? Iallafall den rockar! Redigerat 17 Februari 2005 av Elite Leader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 dual Plasma rifle eller energy sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Fuel Oil Cannon? Menar du Fuel Rod Gun...? Gun eller Cannon är det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag tor den heter cannon man jag håller med den äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Whirl Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag tycker 2 brute plasma rifles e bra på player v.s monster fast på player v.s lpayer äger jag med enegy sword. Mitt tips med sword är att när siktet blir rött ska man slå pga då flyger man fram o slår. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 smart ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 men hallå köp halo 3 när det kommer ut jag har för mig att det ska komma till sverige 2006/2007 men goaste vapnet är la plasm rifle,smg,shotgun och enrgy swrd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jag fick ett Xbox och ett Halo 2 idag när jag fyllde år :) Jag har inte kommit så långt men jag gillar kulsprutor dom är sköna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg