Hammmar Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 snipern suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Sniper.. E den bästa... Roligaste fordonet är spectre eller bungie... Bungie :lol: Antar att du menar Banshee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Puffran (glömt vad den heter :(), Energi Sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo100 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Mitt favo vapen är Neddler :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Energy swoed och 2 needler , Bäst mot Brutes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Puffran (glömt vad den heter :(), Energi Sword menar du smg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Energy sword,rocket luncher på multiplayer jag tycker det är så j*vla kul när raketerna jagarfolk och dom gör allt för att skaka av sig raketen ahahahahahaha :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Energy Sword och Battle Rifle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 lätt energysword för att jag är bäst med den...dödar alla på Xbox med den...orka använda vapen...kör live... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Bikini* Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Jag har spelat det nå'ra gånger,men Energy sword är grymt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Dubbel magnum det aeger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Dubbel magnum det aeger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg