Foxyrock Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 En av min kontroller som är en original version från nintendo är helt galen. Det är som att jag drar spaken upp hela tiden. Om det t.ex. är ett spel där gubben går fram när man drar upp på spaken så går han fram automatiskt. Jag har tänkt att rengöra i kontrollen men det funkar inte att öppna. Det är bra att nintendo kommer ut med egna saker men HERREGUD!!!!!! Dem gör ju egna skruvar ser det ut som. Dem har liksom en trekant och inget kryss. Jag har hur många skruvmejslar som helst men ingen passar. Hur ska man göra för att få den att fungera igen som den ska. Skulle inte förvåna mig om dem gjorde egna skruvmejslar till sina kontroller för att tjäna pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 är det den enda du har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 det finns nåt företag som fixar spelsaker tror jag ;) .....det har hänt för mig också lite,men jag har bara tagit ut kotrollen och suttit in den igen så har det funkat..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 det finns nåt företag som fixar spelsaker tror jag ;) .....det har hänt för mig också lite,men jag har bara tagit ut kotrollen och suttit in den igen så har det funkat..... Har du suttit på kontrollen!!?? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 nej han menar stoppat in den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wakizashi Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Om det är så att gubben går fram utan att du tynger på nåt, starta om GC och släpp alla knappar. Därefter håller du in X, Y och Start-knappen i 3 sekunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Vad händer då??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Testa själv om din kontroll får damp nån gån,Tilda :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Om det är så att gubben går fram utan att du tynger på nåt, starta om GC och släpp alla knappar. Därefter håller du in X, Y och Start-knappen i 3 sekunder. eller tar man bara ut kontrollen och blåser i utttaget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 För mig händer det ganska ofta. Det händer för att man håller inne tex styrspaken när man startar GC:t. Jag drar bara ut kontrollen och stoppar in den igen. Fast det är inte hela tiden som för dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Om du inte håller spaken rätt när du startar din Gamecube, blir det crazy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Om du inte håller spaken rätt när du startar din Gamecube, blir det crazy. Det blir den för mig ibland ändå, men då brukar jag trycka på dom där X, Y och Start/Pause och hålla inne i tre sekunder och då funkar det. :P :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg