Gäst Golden Star Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 klicka här! vad e dt för gta? har aldrig hörts talas om :o :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 det är GTA till Gameboy advance, pucko <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 jag visste ju inte att dt finns!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 ha,de har man ju vetat ett tag. fel forum föresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 K.K Slayer: É de ju inte alls de eftersom fusket va inlagt på fuska ;) Marijuana: Jag tycker du inte ska kalla Golden Star för "P*cko" bara för att han inte visste om de <_< SKÄMS borde du göra :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 MEn hallå, detta ska verkligen inte stå i det här forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 K.K Slayer: É de ju inte alls de eftersom fusket va inlagt på fuska ;) Marijuana: Jag tycker du inte ska kalla Golden Star för "P*cko" bara för att han inte visste om de <_< SKÄMS borde du göra :angry: tack att du håller med mig :) kan ingen ge en länk där man kan se den gta spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 K.K Slayer: É de ju inte alls de eftersom fusket va inlagt på fuska ;) Marijuana: Jag tycker du inte ska kalla Golden Star för "P*cko" bara för att han inte visste om de <_< SKÄMS borde du göra :angry: Det finns ju på ett annat ställe också <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 (Orson @ 21/11-2004 17:05:08) K.K Slayer: É de ju inte alls de eftersom fusket va inlagt på fuska ;) Marijuana: Jag tycker du inte ska kalla Golden Star för "P*cko" bara för att han inte visste om de <_< SKÄMS borde du göra :angry: Det finns ju på ett annat ställe också <_< finns dt på ett annat ställe att marjuana e tycken mot mig?ja, dt har du rätt i.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Nej,tråden ligger på ett annat ställe också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 och? här e de massa som bara spammar o kallar mig pucko, o "ööööhhhh, dt e fel forum...ööööhhh..." <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Lyssna på vad jag säger!!Jag snackar inte om vem som kallar dig vad,jag snackar om det Orsen skrev om var tråden låg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.