Toxic! Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 vad gör ni på dom? jag spelar bandy(landhockey) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Pratar med Sakue o_O;;;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Jag går på höstadiet där heter de inte raster där heter de hålor..! de e ganska coolt tycker jag..! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Jag snackar me polare, gör läxan på raster innan vissa lektioner jag inte gjort läxan till :) , hänger på ett café som finns i skolan, där brukar jag spela schack och köpa mej en kaka ;) Mer en det finns det egentlgien inte.. Händer att vi spelar basket, 21an en liten stund.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Lirar Poker alt. Biljard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Snackar med polare och softar i biblan eller cafet! :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 spelar bandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag går på höstadiet där heter de inte raster där heter de hålor..! de e ganska coolt tycker jag..! :P "höststadiet"?"hålor"? om du tycker att dt e coolt så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Vi har fått TV i kalssrummen nu så vi kollar på film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag gör absolut ingeting på rasterna det är bara slöseri med tid, bättre vore om det inte var raster för då kunde man gå hem tidigare! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Är i våran datasal alla raster. Fast vi har nästan bara 5 & 10 minuters raster så jag sitter bara där på lunchrasten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 sitter o snackar skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.