Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag är i Sunnydale mall och ska möta "Vamp Tara" jag ska tydligen göra en possession spell på vampyrerna hon skickar så att dom flyger tillbaka och skadar henne.. Jag har provat röd grön grön och får en blått skinande grejs runt mig men det hjälper inte.. hur ska jag göra???

Redigerat av iroc777
Skrivet

Det är Buffy The Vampire slayer: Chaos Bleed som han menar, tyvär så kan jag inte hjälpa till. Har spelet men har inte kommit dit än! :)

Skrivet

XxXSvaNXxX: Men det är dom största idioterna som inte gör det och så lågt vill man ju inte sjunka. Så stick från det här forumet och låt oss vara nördar utan dig! <_<

• 7 månader senare...
Skrivet

Jag är i Sunnydale mall och ska möta "Vamp Tara" jag ska tydligen göra en possession spell på vampyrerna hon skickar så att dom flyger tillbaka och skadar henne.. Jag har provat röd grön grön och får en blått skinande grejs runt mig men det hjälper inte.. hur ska jag göra???

Du verkar ha kommit längre än mig, tänkte att du vet hur man räddar alla personer som är inlåsta på level Cemetery? När man spelar Xander. Har hittat en människa, en tjej. Sen räddade jag henne på åkbandet. Men hittar inte vart de andra är. Du kanske vet?

Skrivet (redigerat)

XxXSvaNXxX  helt rätt , baara nördar som lirar gc's barnspel ;)

om ni nu måste säga sånna otroligt omogna saker kan ni väll ändå ta det någon annan stans än här??

Redigerat av ¤west¤
Skrivet (redigerat)

XxXSvaNXxX  helt rätt , baara nördar som lirar gc's barnspel ;)

Vi kanske är nördar då.

Men bara Idioter kallar GameCube för barnspel.

Föresten så har jag sett att du gillar GTA.

Världens Barnsligaste spel.

Redigerat av -=jedi knight=-
Skrivet (redigerat)

oj...sorry..skulle inte va ett inlägg här..é det nån som vet hur mna tar bort ett inlägg som man skrivit..alltså hur man raderar det..har inte fattat det än.

Redigerat av ¤west¤
  • Skapa ny...