iroc777 Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 (redigerat) Jag är i Sunnydale mall och ska möta "Vamp Tara" jag ska tydligen göra en possession spell på vampyrerna hon skickar så att dom flyger tillbaka och skadar henne.. Jag har provat röd grön grön och får en blått skinande grejs runt mig men det hjälper inte.. hur ska jag göra??? Redigerat 21 November 2004 av iroc777 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 vad är det för spel du pratar om? finns de nå spel som heter buffy? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Det är Buffy The Vampire slayer: Chaos Bleed som han menar, tyvär så kan jag inte hjälpa till. Har spelet men har inte kommit dit än! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XxXSvaNXxX Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 De e bara nördar som spelar Game cube :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 XxXSvaNXxX: Men det är dom största idioterna som inte gör det och så lågt vill man ju inte sjunka. Så stick från det här forumet och låt oss vara nördar utan dig! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linne Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Jag är i Sunnydale mall och ska möta "Vamp Tara" jag ska tydligen göra en possession spell på vampyrerna hon skickar så att dom flyger tillbaka och skadar henne.. Jag har provat röd grön grön och får en blått skinande grejs runt mig men det hjälper inte.. hur ska jag göra??? Du verkar ha kommit längre än mig, tänkte att du vet hur man räddar alla personer som är inlåsta på level Cemetery? När man spelar Xander. Har hittat en människa, en tjej. Sen räddade jag henne på åkbandet. Men hittar inte vart de andra är. Du kanske vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 XxXSvaNXxX helt rätt , baara nördar som lirar gc's barnspel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 du e en nörd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 (redigerat) XxXSvaNXxX helt rätt , baara nördar som lirar gc's barnspel ;) om ni nu måste säga sånna otroligt omogna saker kan ni väll ändå ta det någon annan stans än här?? Redigerat 29 Juni 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 (redigerat) XxXSvaNXxX helt rätt , baara nördar som lirar gc's barnspel ;) Vi kanske är nördar då.Men bara Idioter kallar GameCube för barnspel. Föresten så har jag sett att du gillar GTA. Världens Barnsligaste spel. Redigerat 29 Juni 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 (redigerat) oj...sorry..skulle inte va ett inlägg här..é det nån som vet hur mna tar bort ett inlägg som man skrivit..alltså hur man raderar det..har inte fattat det än. Redigerat 29 Juni 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 går inte för då kan du ju vara elak mot någon sen bara radera det eller skaffa FM av ett inlägg sen radera det och göra om det hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg