Megaman67 Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Om några timmar är det nytt år. Nu säger vi adjö till denna tråden. Vi ses nästa år igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Om några timmar är det nytt år. Nu säger vi adjö till denna tråden. Vi ses nästa år igen. Vad rolig du är. P15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Nu radar jag upp en lista vad jag har fått en så länge :D 1. Röd Fender strata bullet 2. Stadium arcadium (RHCPs senaste skiva) 3. GunsNroses tröja 4. Spider III 15 line 6 förstärkare 5. Spiderman 3 till 360 6. Guitar gods (Samlings skiva med olika gitarrister) 7. Godis 8. Deo :D 9. Två RHCP affisher (som inte har kommit :( ) Ända dåliga var att jag inte fick pengar, men aja det var är jätte bra jul i alla fall :) Tilllägg en till RHCP skiva Blood Sugar Sex Magik :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Då är det snart jul igen! Vi kör denna tråden för sjätte gången i rad! Denna tråd har existerat i 6 år people, kan ni fatta det! Hur ser era önskelistor ut i år? Berättas berätta berätta! http://www.emblibrary.com/EL/product_images/a5022.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Min önskelista består av hårda paket :), men ska försöka hitta några snygga kläder :D,önskar mig en dator ett ps3 ocg lite annat :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Inget extra, kanske ett PS3 spel och lite cash ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Pengar så jag kan köpa TV-spel och TV-spel :D Kanske lite kläder också, jag brukar inte önska mig nåt spec blir alltid mer än nöjd med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 (redigerat) RHCP Skivor By the Way och Californiacation New Super Mario Bros Wii Dragon Age: Origins Ny mobil Kläder Pengar (ofc) Longboard Orkar inte skriva mer :) Redigerat 23 November 2009 av Flea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 ATI Radeon HD 4890 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Call of duty Modern Warfare 2 Skate 3 (har hört att den kommer komma ut) Assains Creed 2 (kanske) Orange box Annat: Pengar Ny brädda Kläder GODIS (LOL) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Extern hårddisk. Nintendo ds flashkort Microsd kort Fear 2 Cod 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Sveriges Rikes Lag är det enda som står på min önskelista för både födelsedag och jul. Hatar egentligen själva idiotin med att man ska ge varandra presenter. Det är bara till för att bortskämda ungar som i stort sett alla i den här tråden, ska bli ännu mer bortskämda. Själv får jag ångest om jag värderar det jag får till en högre summa än det jag ger bort. Varpå jag dessutom bara blir besviken eftersom man aldrig får det man vill ha, det är mycket bättre om alla behåller sina pengar själva och köper det de vill ha, det tjänar vi alla på, förutom ni bortskämda ungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.