Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 993
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mangekyoucake
Skrivet

Om några timmar är det nytt år. Nu säger vi adjö till denna tråden. Vi ses nästa år igen.

Vad rolig du är. P15.

Skrivet

Nu radar jag upp en lista vad jag har fått en så länge :D

1. Röd Fender strata bullet

2. Stadium arcadium (RHCPs senaste skiva)

3. GunsNroses tröja

4. Spider III 15 line 6 förstärkare

5. Spiderman 3 till 360

6. Guitar gods (Samlings skiva med olika gitarrister)

7. Godis

8. Deo :D

9. Två RHCP affisher (som inte har kommit :( )

Ända dåliga var att jag inte fick pengar, men aja det var är jätte bra jul i alla fall :)

Tilllägg en till RHCP skiva Blood Sugar Sex Magik :D
  • 10 månader senare...
Skrivet

Då är det snart jul igen! Vi kör denna tråden för sjätte gången i rad! Denna tråd har existerat i 6 år people, kan ni fatta det!

Hur ser era önskelistor ut i år? Berättas berätta berätta!

http://www.emblibrary.com/EL/product_images/a5022.jpg

Skrivet

Min önskelista består av hårda paket :), men ska försöka hitta några snygga kläder :D,önskar mig en dator ett ps3 ocg lite annat :-D

Skrivet

Pengar så jag kan köpa TV-spel och TV-spel :D Kanske lite kläder också, jag brukar inte önska mig nåt spec blir alltid mer än nöjd med pengar.

Gäst CarlPhilip
Skrivet

Sveriges Rikes Lag är det enda som står på min önskelista för både födelsedag och jul. Hatar egentligen själva idiotin med att man ska ge varandra presenter. Det är bara till för att bortskämda ungar som i stort sett alla i den här tråden, ska bli ännu mer bortskämda.

Själv får jag ångest om jag värderar det jag får till en högre summa än det jag ger bort. Varpå jag dessutom bara blir besviken eftersom man aldrig får det man vill ha, det är mycket bättre om alla behåller sina pengar själva och köper det de vill ha, det tjänar vi alla på, förutom ni bortskämda ungar.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...