Ryssfemma Skrivet 19 December 2021 Rapport Dela Skrivet 19 December 2021 God jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 December 2021 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2021 2021-12-19 kl 13:23, skrev BURK: God Jul! God Jul i stugorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 December 2022 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2022 Ha en underbar jul <3 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 December 2022 Rapport Dela Skrivet 24 December 2022 God jul på er alla Och gott nytt år! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheMoose Skrivet 24 December 2023 Rapport Dela Skrivet 24 December 2023 2004-11-21 kl 20:01, skrev The Moose: Traditionen fortsätter vänner! Nu är det äntligen jul igen! :D Önskelistorna skrivs väll för fullt antar jag. Vad är det för spelrelaterade saker som står på just din önskelista? ^_^ God Jul önskar älgen! OBSERVERA! SJUTTONDE ÅRET I RAD MED DENNA TRÅDEN, SKAPADES 2004! Det är artonde året i rad jag återvänder till denna tråd som har blivit kanske min alldeles egna konstiga jultradition. Jag var tvungen att göra nytt konto då mitt gamla verkar vara helt låst och omöjligt att komma åt. Förmodligen kommer ingen läsa det här, men det gör ingenting. Jag tänker ändå berätta att på min önskelista står det ”att min dotter får en lika magisk jul jag fick som liten” God jul på er! Ses nästa jul. Älgen 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrerII Skrivet 24 December 2023 Rapport Dela Skrivet 24 December 2023 17 timmar sedan, skrev TheMoose: Det är artonde året i rad jag återvänder till denna tråd som har blivit kanske min alldeles egna konstiga jultradition. Jag var tvungen att göra nytt konto då mitt gamla verkar vara helt låst och omöjligt att komma åt. Förmodligen kommer ingen läsa det här, men det gör ingenting. Jag tänker ändå berätta att på min önskelista står det ”att min dotter får en lika magisk jul jag fick som liten” God jul på er! Ses nästa jul. Älgen Tjenare älgen, beklagar problemet med ditt mångåriga konto, hoppas att du får tillbaka det tills julen 2024. Även om vi inte interagerat med varandra nämnvärt så är du en legend här. Skål, god jul & gott nytt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 December 2023 Rapport Dela Skrivet 26 December 2023 God jul på er alla och gott nytt år! @TheMoose skicka ett mejl på https://fuska.se/forum/contact/ så kan jag kika på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.