The Moose Skrivet 23 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Okej här har ni min då. Ps2 (mindre version) Dragonball budokai 3 Jak II Jak III Tekken 4 GTA San Andreas Killzone Minnsekort Och ett Xbox spel:Digimon Rumble Arena 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Lite maiden kläder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 En M1 Garand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 sonic heros :D ratchet and clank 2Ir3 :D en playstation 2 dosa :D minnes kort(ps2) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 paper mario2 och yuris revanch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 http://se.pricerunner.com/sound-and-vision.../262349/details Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Pengar tror jag, så jag kan köpa en ny Bmx-cykel.... Min GT Bump 00:a börjar rosta snart :D Eller ska jag önska mig Xbox Live Startkit :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Ja det skulle va kul med lite LIVE över julen.Sitta dygnet runt :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Blir nog ett nytt graffekort för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 En ny data ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Önska kan man ju alltid göra... vill jag ha spel, får jag skaffa fram pengarna själv... <_< Dessutom har vi haft ett långt sammatal om spelberoende efter dnartickeln, så jag tror dem inte är så intresserade i att ge mig mer tvspel, men man skriver det på listan ändå, för säkerhetsskull ;) : Jak III Prince of Persia: warrior within Härskarringen Xbox med Halo 2 eller Fable Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Ett nytt grafikkort och lite ramminne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.