Hoonigan Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Då skriver jag allt som jag har fått. God mat och trevligt sällskap av familjen :) Logitech Optical Gaming Mouse G400 Liten radiostyrd helikopter Dumle Kalsonger plånbok Forza motorsport 4 Halo Combat evolved Diesel only the the brave tavla med new york taxibil presenkort media markt 400kr konsten att läsa tankar en bok. Fan man känner sig bortskämd när jag får så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 skriver väl vad jag fick också. Kylplatta laptop väska högtalare kalsonger byxor 2 t-shirts en filt handuk massa tvål och deo en ficklampa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Jag fick: En tv En whiteboard Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 God mat och trevligt sällskap av familjen :) Liten radiostyrd helikopter tavla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Fick Modern warfare 3 nyss! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 (redigerat) Fick: 2 st. skjortor 2 st. tröjor 2 st. T-shirts 11 par kalsonger 3 st. böcker (Krigsherrar (historia), Månaden När Hjorten Fäller Sina Horn och någon bok om gudar, legender osv.) Hörlurar 1000 Riksdaler. Har inte fått av min bror än dock. Redigerat 24 December 2011 av Oroletfns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 http://www.inet.se/kundvagn/visa/1274006/2011-12-23 Sen kläder B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 (redigerat) Skyrim Koss Porta Pro Headset 2000kr Sjukt nöjd, kommer kanske med bilder imorn. EDIT: Herregud, jag har haft ett jävla skitheadset förr. Hör saker jag inte har kunnat höra förut i vissa låtar med Koss. Redigerat 24 December 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Kinect Sports: Season Two Creative A220 2.1 Spotify Premium 3 månader Vikter 2x3kg Elvis, 2st Björn Borg kalsonger, 2st 500kr Det bästa till sist, en resa till Teneriffa i en vecka med familjen, ska bo på ett femstjärnigt hotell med All Inclusive! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 (redigerat) hepp, då ska man vara mainstream. Battlefield 3 Line6 Pod Ux2 Pink Floyd - Animals Pink Floyd - Wish You Were Here iPhone Dock Vantar som kan användas på touchskärmar In-Ear Hörlurar (a-Jays Four) Quiksilver Skjorta Morgonrock med mysbyxor Herman Hedning tidning PC Gamer 500:- Redigerat 24 December 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Fick precis vad jag önskade mig, ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 3DS! :rolleyes: Nu ska jag planera mitt första 3DS inköp. God Jul Fuska :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.