Proccito Skrivet 8 December 2013 Rapport Dela Skrivet 8 December 2013 Min önskelista är väl ganska liten i år jämfört med andra år, men dock är julklapparna lite dyrare.Playstation 4Battlefield 4. Klart. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 December 2013 Rapport Dela Skrivet 9 December 2013 Lycka 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2013 Rapport Dela Skrivet 9 December 2013 Tröjor och Kalsonger, vet redan att jag kommer få en S4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 December 2013 Rapport Dela Skrivet 9 December 2013 trådlös mus och trådlöst tangentbordvi ska till thailand så inga klappar från föräldrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 December 2013 Rapport Dela Skrivet 9 December 2013 snälla barn 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2013 Min önskelista är väl ganska liten i år jämfört med andra år, men dock är julklapparna lite dyrare. Playstation 4Battlefield 4. Klart. XD Man kan alltid hoppas ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 December 2013 Rapport Dela Skrivet 13 December 2013 (redigerat) glöm detlägger till nytt headset Redigerat 13 December 2013 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 December 2013 Rapport Dela Skrivet 13 December 2013 Pengar till en TV är väl det som jag önskar mig i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 13 December 2013 Rapport Dela Skrivet 13 December 2013 Skulle uppskatta en gaming-pc, min gamla Intel Pentium D med 1gb RAM, och ett asgamalt nVidia GeForce 8400 börjar bli liiiite slö och trött. Jag skulle också behöva ett liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 December 2013 Rapport Dela Skrivet 13 December 2013 Skulle uppskatta en gaming-pc, min gamla Intel Pentium D med 1gb RAM, och ett asgamalt nVidia GeForce 8400 börjar bli liiiite slö och trött. Jag skulle också behöva ett liv.tss, vem behöver ett liv? lägger till pengar på önskelistan.Nu är detHeadsetPengarPlaystation 4 (liten chans, men jag önskar mig det iallafall)Battlefield 4 (om jag får ett PS4a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 14 December 2013 Rapport Dela Skrivet 14 December 2013 Superman kalsongerKläderParfym Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2013 Vem tror att en Ps4 ligger under granen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.