The Moose Skrivet 11 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2014 Komigen nu Fuska! Skriv era önskelistor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 12 December 2014 Rapport Dela Skrivet 12 December 2014 Far cry 4, the sims 4 och starcraft 2 hearth of the swarm till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 December 2014 Rapport Dela Skrivet 12 December 2014 Önskar mig inget speciellt egentligen, men pengar eller ett presentkort på en klädbutik är alltid trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2014 Far cry 4, Jag med. Älskade verkligen 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 15 December 2014 Rapport Dela Skrivet 15 December 2014 HELA LISTANProgrammerings böcker,El-TandborsteSvenska kronorSkrivbordsstolMikrovågsugnGardiner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 16 December 2014 Rapport Dela Skrivet 16 December 2014 far cry 4 blir mitt första far cry spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 December 2014 Rapport Dela Skrivet 17 December 2014 jag önskar mig snälla barn 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2014 (redigerat) Här är lite julgodis till er! Min jul-stream på twitch för några dagar sedan. God jul! http://www.twitch.tv/bizzy_moose/b/599279297 Redigerat 21 December 2014 av The Moose 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2014 Jag ber om ursäkt för dubeloposten, men komigen nu Fuska. Kom in i julstämningen! Jag vill ha fler önskelistor! Jag köpte Destiny och Far cry 4 idag så tomten slipper! Må väl och god jul, snart är det julafton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 December 2014 Rapport Dela Skrivet 23 December 2014 Svårt att skriva önskelista när man inte riktigt önskar sig något. Men ett flak Vanilla Coke hade suttit fint. Annars så önskar jag att Fuska under nästa år blommar upp igen till den tidigare stortidstiden som varit. Mycket nytt är på gång och fler uppdateringar kommer även om det troligen dröjer till februari-mars innan det blir nya saker. Mycket tid går ju åt att fixa till sådant som finns och buggar som uppstått och kommit upp till ytan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 23 December 2014 Rapport Dela Skrivet 23 December 2014 Annars så önskar jag att Fuska under nästa år blommar upp igen till den tidigare stortidstiden som varit. Mycket nytt är på gång och fler uppdateringar kommer även om det troligen dröjer till februari-mars innan det blir nya saker. Mycket tid går ju åt att fixa till sådant som finns och buggar som uppstått och kommit upp till ytan.Går det ens att fuska på de nya spelen som släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2014 (redigerat) Svårt att skriva önskelista när man inte riktigt önskar sig något. Men ett flak Vanilla Coke hade suttit fint. Annars så önskar jag att Fuska under nästa år blommar upp igen till den tidigare stortidstiden som varit. Mycket nytt är på gång och fler uppdateringar kommer även om det troligen dröjer till februari-mars innan det blir nya saker. Mycket tid går ju åt att fixa till sådant som finns och buggar som uppstått och kommit upp till ytan. Vanilla Coke, mums! Är Fuska ett heltidsjobb förresten? Redigerat 24 December 2014 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.