Hoppa till innehåll

Vaddå Nykomling?

DragonMaster

Rekommendera inlägg

Jag har visserligen inte varit här på länge, men att gå från att ha 3 rutor i status till bara 1 med "nykomling", då blev jag riktigt sur... och dessutom har dagen då jag registrerade mej här oxå ändrats... jag blev ju F*N medlem här 2001! å nu står det att jag blev medlem 2004! J*****T dålig stil.... verkligen! här har man kämpat å försöka vara aktiv å välkänd här å så blir man typ kickad!? Jag vill ha tillbaka min gamla status! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Bahahahaha....Har hört talas om många såna hära trådar.

Och att du blev medlem 2001 så driver du med mig....www.fuska.se fanns inte 2001 utan www.fuskarna.nu du ska tro dig coool va och tro att du var medlem sedan 2001 <_<.

Men jag är trött på såna hära trådar alla medlemar i fuska har fåt Pm om ändringarna fattat ! Denna ide var jätte bra sabba inte den att övertala admin ändra tillbaka.

Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså många vet inte att fuska.se är ett annat än fuskarna.nu (asså det är samma men man fick väl registrera sig på nytt) :huh:

Jag tror det var Phpp server därför det var inte IPB server det var bättre förut

Jag blev nångång i vintern 2002.Det ända jag hatar är att några sabbat Gc forumet säger att man kan vara sonic och dem först var det inte så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker det känns lite konstigt att ha statusen "Nykomling" när man har varit med sen 3 år tillbaka (minns inte exakt). jag registrerade mig när fuska.se var fuskarna.nu, över 3 år sen, och inte får jag något för det. jag har fortfarande statusen "Nykomling". det känns inte rätt. dessutom är jag väldigt aktiv i chatten men det får man heller inget för.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har visserligen inte varit här på länge, men att gå från att ha 3 rutor i status till bara 1 med "nykomling", då blev jag riktigt sur... och dessutom har dagen då jag registrerade mej här oxå ändrats... jag blev ju F*N medlem här 2001! å nu står det att jag blev medlem 2004! J*****T dålig stil.... verkligen! här har man kämpat å försöka vara aktiv å välkänd här å så blir man typ kickad!? Jag vill ha tillbaka min gamla status! <_<

Jag har skickat in 2 fusk men,men......
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...