Hoppa till innehåll

Metroid Prime

Selene

Rekommendera inlägg

Jag är i någon slags ruin (det är efter att skeppet som man var på i början exploderat och man har kommit ner i skogen) Inne i ett rum i ruinen så kan man se morphbollen (eller vad den heter) när man går emot den kommer det upp en massa insekter ur marken som man måste döda sedan kommer en stor upp med röd bak. Nu är min fråga hur ska man lyckas skjuta den man får ju ingen chans att komma bakom den? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet att du kan låsa siktet. Gör det och när den låter så där konstigt som den gör innan den springer mot dig då är det bara att hoppa åt sidan då springer den för bi dig och sen är det bara att skjuta för allt vad du är värd (upprepa tills den dör). :D

:evil: :medieval: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

_Shadow_: Ditt tips var jätte bra jag klarade det direkt! Måste få fråga vad ska man göra sedan efter att man fått bollen. Jag har hittat till ett ställe där det står att man ska hitta en massa skrifter eller vad det e för något men nu vet jag inte vad man ska göra! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:evil: Om det är ett träd där så ska du leta efter Metal plattor som det är ett teken på om du hittat rätt så ska den ha en röd symbol när du scannar den.

Om det är vid trädet så finns det en längst ner vid några röda växter.

Och en på trädet ungefär i mitten. Det är där det går en bro från trädet till kanten och en högst upp på trädet och en på ett ställe där man spränger med bomb så man kan rulla igenom.

:D Annars så är det vid massa förgiftat vatten när man ska hämta Bomb samma sak där fast dom är på andra ställen och en är där vid saken som man ska igenom och en under några svampar på en litten platform på vattnet där!

:medieval: Hoppas det här hjälper :medieval:

:kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...