Netsire Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Välkommen Vilka är era favorit karaktärer på ssbm? Vilka är era favorit banor på ssbm? Är ssbm bra? Tycker du nåt är dåligt på ssbm? Vad är det som är så bra med ssbm? Mina svar. Vilka är era favorit karaktärer på ssbm? Falco o Fox Vilka är era favorit banor på ssbm? Final destination Är ssbm bra? Ja! Tycker du nåt är dåligt på ssbm? Jag tycker att sonic och talis ska vara med på pal version det är dåligt Vad är det som är så bra med ssbm? Att man kan spela vs och att det är roligt och kan man spela med sina vänner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YuGi Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Mina svar. Vilka är era favorit karaktärer på ssbm? Link o Young Link Vilka är era favorit banor på ssbm? Pokemon stadium Är ssbm bra? Ja! Tycker du nåt är dåligt på ssbm? Jag tycker att sonic och talis ska vara med på pal version det är dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 (redigerat) Välkommen Vilka är era favorit karaktärer på ssbm? Vilka är era favorit banor på ssbm? Är ssbm bra? Tycker du nåt är dåligt på ssbm? Vad är det som är så bra med ssbm? Mina svar: *Link *Big blue,pokémon floats,final destination,battlefeild,temple *Japp! *När man har klarat det blir det lite enformigt. *Det skiljer sig från andra fighting spel rätt så mycket.Det är bra. Redigerat 24 November 2004 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Favorit karaktär :evil: Bowser Favorit Bana :ph34r: Lyalat system: Corneria Är ssbm Bra? :D Det äger allt!!! Är någonting dåligt? :huh: NEJ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Hmm bowser är den verkligen bra jag ttycker den är klumpig jag har sett när dom kör elit matcher tävlingar då asså alla eliter dom kör med falco eller fox dom verkar vara bra eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Välkommen Vilka är era favorit karaktärer på ssbm? Vilka är era favorit banor på ssbm? Är ssbm bra? Tycker du nåt är dåligt på ssbm? Vad är det som är så bra med ssbm? Captain FalconBig Blue Krossar allt & alla Man borde kunna vara wario & waluigi För att det är det,allting e bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Hmm Big Blue har jag aldrig gillat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Favoritkaraktärer: The one and the only YOSHI!!!! Favobana: Final Destenation Är ssbm bra?: sådär! Något dåligt: borde finnas fler karaktärer och fler banor! Vad är det som är så bra med SSBM?: inga kommentar! :lol: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 prick:luigi prick:zelda banan me sköldpaddan prick:rätt så prick:orka förklara en gång till.... prick:håller länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Hmm försäg ssbm det tar typ aldrig slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrlandsgold Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 *fox och link *corneria *det äger *nej *det tar aldrig slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Mina svar: * Vilka är era favorit karaktärer på ssbm? --Party Pikachu (Pikachu med blå färg) :kung: * Vilka är era favorit banor på ssbm? --Prinsess Peach Castle :kung: * Är ssbm bra? --Ja!!!!!!! :kung: * Tycker du nåt är dåligt på ssbm? --Jag tycker det är dåligt att man inte kan ändra hur mycket HP man ska ha i --Stamina Mode :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg