pollenallergi Skrivet 25 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 (redigerat) Lägg ner Gamecube skitet, satsa på DS eller Revultion (Hette det så ?) istället >.< NesseN är en bedrage, han lurade oss ! :visslar: <_< Jag läste på gamereactor.. >.< Tamefan inte mitt fel att de skriver helt fel grejer. EDIT: Jag kollade på GR i nyhets arkivet.. Den nyheten som det stått i var antagligen borttagen eller ändrad. Det var väl ett löst rykte som GR hade fått nys om. Jag ber ursäkt detta lilla felsteg.. <_< Det är mänskligt att fela. Redigerat 25 November 2004 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Lägg ner Gamecube skitet, satsa på DS eller Revultion (Hette det så ?) istället >.< NesseN är en bedrage, han lurade oss ! :visslar: Skitet? GC är inte skit! Jag ska köpa begagnade GC spel när GC slutar tillverkas! Alltså: Inget skit! Men nu börjar tråden spåra ut, så vad sägs som att gå tillbaks till ämnet? Den sista och andra bilden var iallfall grymma, tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 eller hur, det e inget fel på GCN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Nintendo har nu släppt 3 nya bilder på det kommande Zelda spelet till GC.. http://level7.nu/spel/spel.php?id=1278 Det ser ut som att iaf 2 st är bara tagna från E3 trailern. 2 bilder???Alla bilder var tagna från E3 Trailern, tro mig jag har den på DVD. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 (redigerat) Den första var inte från E3 trailern. Och jag tror inte dem andra heller var det. Redigerat 17 December 2004 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg