shacti Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 det enda dåliga är att det inte finns ingen skademodell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 när jag chippade mitt xbox fick jag 33 spel (inkl. nfsu2) å de va bäst..(precis efter halo2) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 det enda dåliga är att det inte finns ingen skademodell Jag har hört att miljöerna är lite för mörka, sant ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Kan hända.Men jag tror inte riktigt det.Det är mycket skyltar m.m som lyser upp miljöerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Är kännslan lika bra som i ettan ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanthe Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Jag tycker att känslan har blivit bättre. Vet inte på Xbox har bara kört det på GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Jag testa det på GAME.Tyckte det såg riktigt bra ut där.Dock är det inte så mycket ändringar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 För de som inte vet vad "NFSU2" är så kan jag säga att det är: "Need For Speed Underground 2". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 För de som inte vet vad "NFSU2" är så kan jag säga att det är: "Need For Speed Underground 2". Bra, Mario Bros. Hehe lite gamal tråd men kan ju ändå fortsätta. Jag har testat det, först blev jag missnöjd men sedan visade det sig att vara kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Vad var det du körde nr du först blev missnöjd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Vad var det du körde nr du först blev missnöjd? Körglädjen var inte som beräknad ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg