Gäst Spirtual Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Den senaste som jag läste heter Tyst Partner av Henrik P.Molin Just nu så håller jag på med Svålhålet av Mikael Niemi. Den är väldigt hmm vad ska man säga..fantasifull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 LÄser inte böcker,bara Manga. har aldrig gillat att läsa böcker,när vi hade "läs stund" i 2an och 3an satt ajg där och gjode ingenting xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Den senaste som jag läste heter Tyst Partner av Henrik P.Molin Just nu så håller jag på med Svålhålet av Mikael Niemi. Den är väldigt hmm vad ska man säga..fantasifull. Nemi är bra! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Ondskan av Guillou är lätt den bästa boken tätt följd av Last man standing av David Baldacci Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Ny bok :) Det blev Djävulsstjärnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Halo: The fall of Reach. Halo: The flood. Halo: First Strike det är absolut dom bästa böckerna hittils.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 jag gillar inte precis böcker.. på tyska säger man: lesemuffel ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Min kompis läser Självbiograrin om Marilyn Manson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 John marsden är bra och Dean Koontz men bäst är Bram Stroke och Christoper Golden. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Steven king är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Stephen King? Jag hatese Cujo.... för den orsak att den var så hemsk att jag ångrade att jag läste den. Med det betyder inte att den var dålig. Tvärt om, den var grymt bra. Men läs den inte!!! Bespara er!! Invandraren, Utvandraren var jätte bra. Nybyggarna och sista brevet till Sverige, mindre bra. Av Vilhelm Moberg. Annars är min favorit författare: Terry Pratchett, jag har läst över tio böcker av honom. Men dem måste läsas på engelska för att få den riktiga känslan för the discworld. Över nektergalens golv är ju redan beskriven här så många ggr så jag behöver väl inte äns påpeka att den är grymt bra, eller? Ondskan är väl ok. Arn serierna är mycket bättre. Flodguden läste jag nyligen, och den rekomenderar jag. Av Wilbur Smith. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.