Hoppa till innehåll

Böcker

Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

Gäst Spirtual

Den senaste som jag läste heter Tyst Partner av Henrik P.Molin

Just nu så håller jag på med Svålhålet av Mikael Niemi. Den är väldigt hmm vad ska man säga..fantasifull.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Liquid Silk

Den senaste som jag läste heter Tyst Partner av Henrik P.Molin

Just nu så håller jag på med Svålhålet av Mikael Niemi. Den är väldigt hmm vad ska man säga..fantasifull.

Nemi är bra! :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stephen King? Jag hatese Cujo.... för den orsak att den var så hemsk att jag ångrade att jag läste den. Med det betyder inte att den var dålig. Tvärt om, den var grymt bra. Men läs den inte!!! Bespara er!!

Invandraren, Utvandraren var jätte bra. Nybyggarna och sista brevet till Sverige, mindre bra. Av Vilhelm Moberg.

Annars är min favorit författare: Terry Pratchett, jag har läst över tio böcker av honom. Men dem måste läsas på engelska för att få den riktiga känslan för the discworld.

Över nektergalens golv är ju redan beskriven här så många ggr så jag behöver väl inte äns påpeka att den är grymt bra, eller?

Ondskan är väl ok. Arn serierna är mycket bättre.

Flodguden läste jag nyligen, och den rekomenderar jag. Av Wilbur Smith.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...