NosH Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 asså det är väl lite överdrivet att 25dagarsförlägning kostar 5000fm hoppas admin ändrar tillbaks eller vad tycker ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 25dagarsförlägning av vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 På gruppforumen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Okej. Har kolat nu och det gäller gruppforumen. Men är man ca 10 st så tar det itne så lång tid att få ihop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Nej om varje ger 500 så går de men är man 100 st så är de bara 50 men ganska dyrt är de iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Jo...Men är man 100st så behöver man ju bara få 50p från varje medlem där. Men jag tycker inte det är så dyrt om man är ett par pers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Kommer kanske bli ändring på hur mycket förlängningen kostar. Dvs att den blir billigare om det är färre medlemmar och dyrare om det är fler medlemmar. Men just nu utvärderar vi denna typ av förlängning. Som det är nu så tjänar man på att ha större grupper i form av billig förlängning om man delar upp det på gruppmedlemmarna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Jo men jag t ex som har ett GF 2 måste samla jätte mkt för att fixa de nya forumen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Zyber kommer inte överleva om det kostar så mycket (jag tjänar ju knappt poäng längre sen spelen togs bort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Poäng till spel kommer ev att komma igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Det tycker inte jag var bra... det är så svårt att bli bäst på spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 bara de inte kommer kosta att spela spel så blir det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.