Gäst Soffan Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 (redigerat) EDIT: Attans dator som gör två inlägg >.<' Redigerat 9 November 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 iv blir det för mig :( Men jag skulle vilja gå it eller vad det nu heter :P börjar gymnasiet nästa år går i 9:an nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Najs ^^ Storband? Musikalisk inriktning? Själv har man nu, och det menar jag, bestämt mig för vilket Gymnasium det blir. Humanvetarprogrammet på Kristinegymnasiet. Mjo storband är typ Brass, saxofoner, gitarr, bas, trummor och synth i korta drag. Plus sång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 IT/Media John Bauer malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag ska bli tv-spelsrecensent. Blir det Media då eller? Har för mig att om man ska bli Recensent att man ska gå någon utbildning som har mycket med Media & Skrivning att göra? Eller finns det något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Jag ska bli tv-spelsrecensent. Heter du Joakim i mellan namn ? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blommiz Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 jag tror att jag vill jobba med djur... :) men man kan väl inte vara helt säker förrens man har provat? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Jo... Men när du menar med att prova så får du förklara dig? Har du djur? För det är väl den första frågan man ställer en person som vill jobba med djur. Då kan du gärna gå Naturbruk Eller Naturvetenskapliga. Satsar på att Naturbruk har mer utbildning om djur än vad Naturvetenskap har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 jag har inget emot att få jobb inom lag sektorn (advokat mm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 (redigerat) Dem flesta här har säkert gått ut nian och har redan börjat gymnasium,men jag går i åttan,så berätta hur många poäng ni fick och vad ni fick för betyg i era ämnen(ifall ni kommer ihåg). Uräkta att jag säger det här,eftersom ifall jag skulle ha startat ett nytt ämne så skulle den säkert låsas. Redigerat 6 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag går på ett tekniskt program, det är en bra linje. Rekomenderar den stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Dem flesta här har säkert gått ut nian och har redan börjat gymnasium,men jag går i åttan,så berätta hur många poäng ni fick och vad ni fick för betyg i era ämnen(ifall ni kommer ihåg). Uräkta att jag säger det här,eftersom ifall jag skulle ha startat ett nytt ämne så skulle den säkert låsas. Jag hade 165 poäng ;SVG i HKK... Men nu har jag VG i minst 5 ämnen.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.