Xade Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 jag tycker att det borde finnas ett forum åt medlemmarna i FuskaVIP där endast de kan skriva om vad som helst och göra klistrade trådar m.m. då är det ännu en fördel att bli fuskavip och fuska.se kan tjäna mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 hur många ideer har du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 (redigerat) jag har många ideer som kanske kan göra forumet bättre Redigerat 29 November 2004 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 (redigerat) det finns ju faktiskt en klistrad tråd som heter nya funktioner.. du kan inte skriva lite där? eller dra ihop alla i en tråd? Redigerat 29 November 2004 av Boiuthh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 okej, okej förlåt det tänkte jag inte på ska inte starta fler trådar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 det var annars en ganska bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Nej,man kan ju lika gärna göra en egen rank åt dom i så fall,det ska avra en fördel ,men inte övedrivet,tänk på dom som inte har en fungernade mobil för tillfäellet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 det borde vara dyrare att bli vip och begränsade platser har man inte mobil, har man ju inte tillgång heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Det kanske skulle va en dålig idee med VIP forum nu, det är väl inte så många som har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 jag tycker att det borde finnas ett forum åt medlemmarna i FuskaVIP där endast de kan skriva om vad som helst och göra klistrade trådar m.m. då är det ännu en fördel att bli fuskavip och fuska.se kan tjäna mer pengar Kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Tycker inte jag. En av de sakerna jag gillar med VIP är att de som har det inte får extra-funktioner utan det är samma funktioner men med bättre kavlitét. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 men det är så mycket bättre att vara vip, det bästa är att man får göra omröstningar och slipper den eländiga flood kontrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.