Kexx3 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Japp,för den kan ju inte känna av allt,men asså programmera fula ord så att det inte går att säga dom eller gör som chatten att man blir kickad ur forumet en liten stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 men man får väl göra så att det registrerar det mesta även f*n och mellanslag mellan bokstäverna och så.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Som jag ser det så ska det vara varningar på detta med. Vad är det för skillnad på: (ledsen att jag svär) Din j*vla skit! Din j*vla skit! Det är ju samma sak liksom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Men då måste man programera allt det här för ett ord: *an f*n fa* f a n f an fa n f* n Fa * * an + mycket mer,och på varje ord,det kommer ta aslång tid :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Det mest dumma är att man använder ord som (ursäkta mig): CP, Lesbisk och Bög för skällsord.. Det är ju inte något fult egentligen som man kan ha som svordom typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 vem bryr sig så mycket om svordommar...om man förbjuder de leder det nästan bara att mer gör det(tex spammare).könsord därimot är inte så kul att höra på forumet(kanske därför man måste läsa inläggen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 jag bryr mig om svordomar, det blir så dåligt otrevligt språk här då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Om du skriver "Ett fult ord" kommer det stå **** istället :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 så borde det vara ja, men det är det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Men då måste man programera allt det här för ett ord: *an f*n + mycket mer,och på varje ord,det kommer ta aslång tid :blink: faktiskt inte man kan göra filter som är dynmaiska, de som vill veta mera ska söka på regulgärautryck eller regularexpressions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 När jag vill uttrycka mej "ordentligt" så skriver jag "men du får väl för f*n fatta att jag inte tycker så".. det är min stil och jag står för det jag skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 f*n, j*vlar och h*lvete ska inte censureras! Skulle inte klara mig utan dom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.