Mezox Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Jag har hört att TV4 har fuskat i Idol 2004. De har inte räknat SMS:en ma har skickat in till Darin. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 och vart har du hört det? plus att daniel fick röstar rekord så darin kan bara slänga sig i väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 hoppas att hela idol gåt i konkurrs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Haddi: det stod i tidningarna att det var fusk vi röstningen eftersom att sms:en inte räknades. Det var en kass serie tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Haddi: det stod i tidningarna att det var fusk vi röstningen eftersom att sms:en inte räknades. Det var en kass serie tycker jag! ;) Ja, och förresten sjöng Darin bättre än Daniel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 det stod i typ aftonbladet och dom ljuger om allt!!! .daniel ägggger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 (Mario Bros. @ 01/12-2004 19:53:47) Haddi: det stod i tidningarna att det var fusk vi röstningen eftersom att sms:en inte räknades. Det var en kass serie tycker jag! ;) Ja, och förresten sjöng Darin bättre än Daniel. Daniel äääääger Darin. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 mario bros. : Du har delvis rätt.... men dom fuskade inte det var problem vid sms mottagningen så ingen av dom två fick några sms röster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Det är bara alla små pansionererna som röstade på daniel bara för att han sjöng den dära dåliga svenska låten sarah .Men hela idol ska plundras Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag tycker att Eddy skulle ha vunnit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Den lilla tönten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 men det var ändå bara audition som var roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.