epaaj Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 hur kollar man lättast någons gästbok här på fuska.se? enda sättet jag vet att man kan komma dit genom är att leta upp ett av personens inlägg och sen trycka på GB precis under inlägget. det måste finnas ett enklare sätt, men hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Jag tror inte det finns något mer sett, har inte sett något iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Det är väl rätt lätt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 det borde finnas på menyn man kommer till då man trycker på namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 kommer inte gb upp om man söker på namnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Tror inte det :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Man borde bli "PMad" när man får GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Jag tycker att Gästboken är ganska önödig för man använder ju den aldrig! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.