Gäst abu Skrivet 3 December 2004 Rapport Skrivet 3 December 2004 Umm.. ni verka inte förstå Om jag säger: Hello ska ni säga t.ex other för hello slutar på o då ska det andra ordet börja på o ;) Citera
Gäst Golden Star Skrivet 3 December 2004 Rapport Skrivet 3 December 2004 jag har ju fattat.. nästa ord: Next Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 December 2004 Rapport Skrivet 3 December 2004 (redigerat) fattar inte... :mellow: Redigerat 3 December 2004 av Herr.Kaio Citera
Gäst abu Skrivet 3 December 2004 Rapport Skrivet 3 December 2004 fattar inte... :mellow: han sa next, då ska jag ( eller någon annan ) säga ett ord som börjar på "T" då säger jag "the" Citera
Claudia Skrivet 3 December 2004 Rapport Skrivet 3 December 2004 The klassas dock inte som ord, men ok jag fortsätter. Explode Citera
Gäst abu Skrivet 3 December 2004 Rapport Skrivet 3 December 2004 terminator är en film.. men den är på engelska.. kan du översätta ordet "terminator"? aja, då fortsätter vi.. rule Citera
Jellyfish Skrivet 3 December 2004 Rapport Skrivet 3 December 2004 (redigerat) Terminator=Terminator (Det ordet finns alltså i svenska också men skulle man översätta det skulle det bli "förstörare" typ...) NYA REGLER I TÄVLINGEN Om detta ska fungera så måste reglerna ändras. Detta tar jag mej friheten att göra nu. Det kommer förmodligen bli både lite roligare och bättre. Nu gäller alltså *Man följer fortfarande den sista bokstaven i föregående ord. *MEN man får bara säga FILMER. ---- Exempel; Bowling for Columbine (slutar på E, Nästa film kan alltså bli...) En Illa rolig film - Trappan (slutar på N, nästa film kan alltså bli ) Not another teen movie ---- Ni fattar nog idéen. Denna filmen är den första som ska följas: The Good, The Bad, The Ugly (nästa film ska asså börja på y) Redigerat 3 December 2004 av Jellyfish Citera
Claudia Skrivet 3 December 2004 Rapport Skrivet 3 December 2004 ha...! Lite svårare kanske...? En film på y? Yellow Submarine. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.