Gäst Golden Star Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 ja no Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Umm.. ni verka inte förstå Om jag säger: Hello ska ni säga t.ex other för hello slutar på o då ska det andra ordet börja på o ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 jag har ju fattat.. nästa ord: Next Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 (redigerat) fattar inte... :mellow: Redigerat 3 December 2004 av Herr.Kaio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 fattar inte... :mellow: han sa next, då ska jag ( eller någon annan ) säga ett ord som börjar på "T" då säger jag "the" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 The klassas dock inte som ord, men ok jag fortsätter. Explode Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 ..edit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 B) terminator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 terminator är en film.. men den är på engelska.. kan du översätta ordet "terminator"? aja, då fortsätter vi.. rule Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 (redigerat) Terminator=Terminator (Det ordet finns alltså i svenska också men skulle man översätta det skulle det bli "förstörare" typ...) NYA REGLER I TÄVLINGEN Om detta ska fungera så måste reglerna ändras. Detta tar jag mej friheten att göra nu. Det kommer förmodligen bli både lite roligare och bättre. Nu gäller alltså *Man följer fortfarande den sista bokstaven i föregående ord. *MEN man får bara säga FILMER. ---- Exempel; Bowling for Columbine (slutar på E, Nästa film kan alltså bli...) En Illa rolig film - Trappan (slutar på N, nästa film kan alltså bli ) Not another teen movie ---- Ni fattar nog idéen. Denna filmen är den första som ska följas: The Good, The Bad, The Ugly (nästa film ska asså börja på y) Redigerat 3 December 2004 av Jellyfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 ha...! Lite svårare kanske...? En film på y? Yellow Submarine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 ET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.