Hoppa till innehåll

Metroid Film

Dark_samus

Rekommendera inlägg

visste ni att de kommer göra en film om metroid????? läs det här:Metroid to become a feature film

» If you watch it in under 3 hours, Samus takes off her clothes.

News | Wednesday, January 22, 2003 | Casey Raymondson [Managing Editor]

Continuing the trend of popular game franchises getting made into movies, Zide/Perry Entertainment has snatched up the rights to a Metroid film. Producers Warren Zide and Craig Perry, who previously produced American Pie and Final Destination, are currently looking for acting and directing talent for the film.

This will be the first live action movie based on a Nintendo franchise since 1993's Super Mario Bros. Hopefully Metroid will be better. Much, much better.

Redigerat av frace12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

visste ni att de kommer göra en film om metroid????? läs det här:Metroid to become a feature film

» If you watch it in under 3 hours, Samus takes off her clothes.

News | Wednesday, January 22, 2003 | Casey Raymondson [Managing Editor]

Continuing the trend of popular game franchises getting made into movies, Zide/Perry Entertainment has snatched up the rights to a Metroid film. Producers Warren Zide and Craig Perry, who previously produced American Pie and Final Destination, are currently looking for acting and directing talent for the film.

This will be the first live action movie based on a Nintendo franchise since 1993's Super Mario Bros. Hopefully Metroid will be better. Much, much better.

Ja, jag visste det... ( ta bort allt blåt det är fult, och man kanske får varningar av det)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men metroide är ju ett gamecube spel så det borde ju passa i det här forumet, tråden med fekade bilder är väl inte bättre plaserad den!

Jag hade ingen aning om att dom skulle göra en film, men tack vare den här tråden så vet jag det nu! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men metroide är ju ett gamecube spel så det borde ju passa i det här forumet, tråden med fekade bilder är väl inte bättre plaserad den!

Jag hade ingen aning om att dom skulle göra en film, men tack vare den här tråden så vet jag det nu! :lol:

Ehhmm...Metroid skapades först till NES, punkt slut...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(nebbig @ 04/12-2004 15:51:16)

DIN ÅSNA VA E DE HÄR FÖR NÅT OM DE E INTE E EN GAMECUBE FORUM!!!!!?????????????? :evil:

Detta är ett gamecube-forum, ja, men den där filmen har inget med gamecube att göra... <_<

Förresten så är det ruskigt gamla nyheter...

båda har lika mycket rätt... metroid prime finns till Gamecube och film tillhör media
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Dino @ 04/12-2004 16:47:53)
(nebbig @ 04/12-2004 15:51:16)

DIN ÅSNA VA E DE HÄR FÖR NÅT OM DE E INTE E EN GAMECUBE FORUM!!!!!?????????????? :evil:

Detta är ett gamecube-forum, ja, men den där filmen har inget med gamecube att göra... <_<

Förresten så är det ruskigt gamla nyheter...

båda har lika mycket rätt... metroid prime finns till Gamecube och film tillhör media

Vem har sagt att filmen handlar om MP?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...