Dark_samus Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 (redigerat) visste ni att de kommer göra en film om metroid????? läs det här:Metroid to become a feature film » If you watch it in under 3 hours, Samus takes off her clothes. News | Wednesday, January 22, 2003 | Casey Raymondson [Managing Editor] Continuing the trend of popular game franchises getting made into movies, Zide/Perry Entertainment has snatched up the rights to a Metroid film. Producers Warren Zide and Craig Perry, who previously produced American Pie and Final Destination, are currently looking for acting and directing talent for the film. This will be the first live action movie based on a Nintendo franchise since 1993's Super Mario Bros. Hopefully Metroid will be better. Much, much better. Redigerat 3 December 2004 av frace12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 visste ni att de kommer göra en film om metroid????? läs det här:Metroid to become a feature film » If you watch it in under 3 hours, Samus takes off her clothes. News | Wednesday, January 22, 2003 | Casey Raymondson [Managing Editor] Continuing the trend of popular game franchises getting made into movies, Zide/Perry Entertainment has snatched up the rights to a Metroid film. Producers Warren Zide and Craig Perry, who previously produced American Pie and Final Destination, are currently looking for acting and directing talent for the film. This will be the first live action movie based on a Nintendo franchise since 1993's Super Mario Bros. Hopefully Metroid will be better. Much, much better. Ja, jag visste det... ( ta bort allt blåt det är fult, och man kanske får varningar av det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Ungefär sedan april har jag vetat detta.. men detta är inte gamecube forumet!!! FFYY SKÄÄMMSS!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 (redigerat) DIN ÅSNA VA E DE HÄR FÖR NÅT OM DE E INTE E EN GAMECUBE FORUM!!!!!?????????????? :evil: Redigerat 3 December 2004 av frace12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 dom tänker öppna någon filmbranch inom Nintendo... tror den heter Nintendo Picture eller nått i den stilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jo, jag har hört detta innan, vad har du fått detta från? skicka en länk tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 DIN ÅSNA VA E DE HÄR FÖR NÅT OM DE E INTE E EN GAMECUBE FORUM!!!!!?????????????? :evil: Detta är ett gamecube-forum, ja, men den där filmen har inget med gamecube att göra... <_< Förresten så är det ruskigt gamla nyheter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Men metroide är ju ett gamecube spel så det borde ju passa i det här forumet, tråden med fekade bilder är väl inte bättre plaserad den! Jag hade ingen aning om att dom skulle göra en film, men tack vare den här tråden så vet jag det nu! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Men metroide är ju ett gamecube spel så det borde ju passa i det här forumet, tråden med fekade bilder är väl inte bättre plaserad den! Jag hade ingen aning om att dom skulle göra en film, men tack vare den här tråden så vet jag det nu! :lol: Ehhmm...Metroid skapades först till NES, punkt slut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (nebbig @ 04/12-2004 15:51:16) DIN ÅSNA VA E DE HÄR FÖR NÅT OM DE E INTE E EN GAMECUBE FORUM!!!!!?????????????? :evil: Detta är ett gamecube-forum, ja, men den där filmen har inget med gamecube att göra... <_< Förresten så är det ruskigt gamla nyheter... båda har lika mycket rätt... metroid prime finns till Gamecube och film tillhör media Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (Dino @ 04/12-2004 16:47:53) (nebbig @ 04/12-2004 15:51:16) DIN ÅSNA VA E DE HÄR FÖR NÅT OM DE E INTE E EN GAMECUBE FORUM!!!!!?????????????? :evil: Detta är ett gamecube-forum, ja, men den där filmen har inget med gamecube att göra... <_< Förresten så är det ruskigt gamla nyheter... båda har lika mycket rätt... metroid prime finns till Gamecube och film tillhör media Vem har sagt att filmen handlar om MP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg