Farenhait Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 har du en liten handkontroll dom är ju så himla sjöna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 ja jag har en sån dom är skäna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Min kompis har en. Tycker inte dom är lika sköna. Förs må med andra ord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 tycker iaf de andra é lite för stora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 nja till en del spel så måste man använda alla knppar och då är det lättare med dom små men bilspel ska man köra med s kontrollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Har en, men jag gillar inte de, stora är bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Ja vänjer man sig vid dom till skillnad från dom stora är dom mindre mycket skönare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Skönare o skönare vill jag inte säga, alla har ju självklart olika vanor. Själv kör jag med båda 2 B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Om jag får välja tar jag stora i första hand, men jag har inte sagt att det är något fel på de små. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Dom små är väl sköna men jag h ar vant mig vid den stora så jag tycker den är skönast :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Till Fable och Gta Spelen är Lilla Skönare ( fast min lilla är trasig :( ) men till Bilspel så ska man köra med den stora tycker jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg