880420 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) Zelda majoras mask Hur klarar man rymdvarelserna på Romani Rancen jag vet att man ska skjuta dem men det funkar inte hela tiden dem kommer och tar henne varje gång jag har försökt att skydda henne!!!!!!!!! snälla hjälp -- §1.25, jag fixade till din rubrik och beskrivning. Läs reglerna, är du snäll -- Redigerat 30 Juli 2005 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 det är bara att vara snabbare och springa runt och skjuta... TIPS använd bunny hood masken... men detta ska egentligen stå i zelda forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Det bästa enligt mig är nog att stå på lådan som finns vid Ranchens huvudus och sikta så gott det går. Jag tycker det är lättare än att springa runt hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 peppra pilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Kolla på kartan hela tiden så ser du prickarna hur närma dom är huset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 de kommer ett spöke bakom huset också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 kom ihåg att inte ha på slowtime när du gör det också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WaterDemon Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Använd epona!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 (redigerat) det är bara att vara snabbare och springa runt och skjuta... TIPS använd bunny hood masken... men detta ska egentligen stå i zelda forumet Jag har nu börjat hålla med dej om att det ska stå i zelda forumet men jag har en fråga till dej. Vad händer om man spelar inverted song of time när man möter spökerna? Allså den sången som gör att tiden går långsammare och mäniskorna går långsammare. Redigerat 1 Augusti 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 kom ihåg att inte ha på slowtime när du gör det också Vad händer då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 kom ihåg att inte ha på slowtime när du gör det också var det inte ungefär det du frågade i det andra inlägget?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 man gör tiden till slowmotion genom att spela song of time baklänges och sjuta alla från hästen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg