Hoppa till innehåll

Leve Mobbingen!


Gäst Zatothenorm

Rekommendera inlägg

  • Svar 87
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Zatothenorm

JOOO!!! Det är jätte kul att hålla på med, pröva sälv får du se! (:

Det är nog nästan lika roligt som Empire earth GOLD kommer och bli när jag får det i julklapp!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mobbade är duma i skallen allihopa! :evil:  :evil:  :evil:  :cool:  :student:

ne vissa blir mobbade för utseendet o de kan dom inte hjälpa.dom flesta mobbarna själva varit mobbade.dessutom stavas dumma med två m...... Redigerat av sboy2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zatothenorm: Visa idioter vet inte när dom har gått för långt! Mobbing kan ju aldrig vara bra.

Jag kände en tjej som alla va jätte elaka mot, dom kallade henne saker och sånt. Det slutade med att alla i hennes klass var emot henne. Från början var det två killar som mobbade henne för att hon inte var som alla andra och en av killarna var typ klassens kung och det andra var hans undersåte (ungefär så var det) men så flyttade han (hmm,jag hörde rykten om att han hamnade i ungdomsfängelse, rätt åt honom) och då tog den andra killen över hans kunga roll. Och han skaffade sig en egen liten skara av nära undersåtar och så hade han hela klassen med sig och dom retade den här stakars tjejen som jag kände. Och när han tröttnade på att mobba henne så tog klassens "mest populära" och "fina tjejer över" (och dom var rena satkäringar) Dom var jätte elaka sa saker som gjorde tjejen jag kände jätte ledsen.

Men jag går inte kvar i den skolan längre, och jag och en av mina andra kompisar ska mosa dem om dom kommer för nära oss.

 

Mobbing är fel, så sluta skämta om det och sluta gör det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm

Zatothenorm: Visa idioter vet inte när dom har gått för långt! Mobbing kan ju aldrig vara bra.

Jag kände en tjej som alla va jätte elaka mot, dom kallade henne saker och sånt. Det slutade med att alla i hennes klass var emot henne. Från början var det två killar som mobbade henne för att hon inte var som alla andra och en av killarna var typ klassens kung och det andra var hans undersåte (ungefär så var det) men så flyttade han (hmm,jag hörde rykten om att han hamnade i ungdomsfängelse, rätt åt honom) och då tog den andra killen över hans kunga roll. Och han skaffade sig en egen liten skara av nära undersåtar och så hade han hela klassen med sig och dom retade den här stakars tjejen som jag kände. Och när han tröttnade på att mobba henne så tog klassens "mest populära" och "fina tjejer över" (och dom var rena satkäringar) Dom var jätte elaka sa saker som gjorde tjejen jag kände jätte ledsen.

Men jag går inte kvar i den skolan längre, och jag och en av mina andra kompisar ska mosa dem om dom kommer för nära oss.

 

Mobbing är fel, så sluta skämta om det och sluta gör det!

Men jag mobbas knapt alls! :blink:

Det gjör mina undersåtar åt mig! :kung:

Ingen kan bevisa att jag ligger bakom! :D :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...