Gäst Liquid Silk Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Skrivet 26 Januari 2005 From The Cradle To Enslave - CoF Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Skrivet 28 Januari 2005 Pain - Shut Your Mouth Pain - Nothing Pain - Same Old Song Pain - Bye/Die Citera
Lixa Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Skrivet 28 Januari 2005 Jag tycker att Avril Lavinge är bäst med låten nobody home!!!!!!! Och Anastacia med I do och time Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Skrivet 28 Januari 2005 Om det är någon tjej som jag hatar så är det Anastacia. *blää* :blink: Citera
Selene Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Skrivet 28 Januari 2005 Cradle of filth- Nymphetamine och Thank god for the suffering och Lord Abortion är absolut de bästa låtarna som finns!!!! :) Citera
shacti Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Skrivet 28 Januari 2005 har ganska många (observera att listan nedan inte är nån topplista jag gillar alla lika mycket) * Pain - same old song * Nightwish - Nemo * nightwish - i wish i had an angel * Gary Moore and Phil Lynott - out in the fields * Gary Moore and Phil Lynott - over the hills * Judas Priest - breaking the law * Alice Cooper - Poison * Guns N' Roses - welcome to the jungle * U2 - vertigo * U2 - elevation *Jamiroquai - Deeper underground * Van Halen - Jump Citera
Ryow3n Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 Just nu.. Hmm.. Lyssnar alltid på MM och Slipknot men just nu så Soulstone Splinter - Sonic Syndicate :blink: Citera
maxima Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Skrivet 6 Januari 2006 själv tycker jag att Toxic är bra, :visslar: Citera
Amaeli Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 Bästa hårdrock/metall:sytem of a down hypnotized bästa rnb:Chris brown run it bästa hip hop:Game dreams/50cent & game hate it or like it bästa svenska: September looking for love bästa latino:shakira dont bother (blue night out of my head remix) bästa love:James blunt goodbye my lover bästa band:sugababes ugly Citera
Sesse Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Skrivet 7 Januari 2006 Monty Python - Always look on the bright side of love So always look on the bright side of death Just before you draw your terminal breath Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.