nebbig Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 (wa_luigi @ 23/12-2004 08:36:52) till ALLA: Jesus har funnits. Bibeln har skrivits av olika människor och inte en och samma. Den skrevs, minns inte exakt årtal, runt 90 och 150 e.Kr. Detta är bevisat genom både vetenskap och arkeologi. jag sover på religion lektionen men menar du att bibeln kostade 150 kr eller vad menar du?? :meddum: skule köpa spel än att köpa en fånig bok. :zzz: 1.Det kan vara lämpligt att veta vad e:Kr betyder i en sån här diskussion...2.Sov inte på lektionerna. 3.Jag känner ingen som har lagt ut alla sina pengar på biblar, det är bara onödigt, en räcker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Kr betyder Kristus -.-;; Jesus alltså.. e.Kr betyder efter Kristus födelse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 (redigerat) GUD...FINNS..INTE... <_< Inte heller Kristus eller Jungru Maria, bara dumt påhitt. Kalla mig rasistisk mot kristendom, men det är sant <_< Redigerat 24 December 2004 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 det är sant att jesus och maria har funnits ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 GUD...FINNS..INTE... <_< Inte heller Kristus eller Jungru Maria, bara dumt påhitt. Kalla mig rasistisk mot kristendom, men det är sant <_< bevisa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Jag tror på 0013 <_< :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 japp jag är the overlord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 jag tror inte på gud eller nåt de e ju så overkligt en gubbe som sitter på ett moln. LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 å jag håller verkligen med kaktus-killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 GUD...FINNS..INTE... <_< Inte heller Kristus eller Jungru Maria, bara dumt påhitt. Kalla mig rasistisk mot kristendom, men det är sant <_< Du kan inte veta ! Har du bevis !. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 jag tror inte på gud eller nåt de e ju så overkligt en gubbe som sitter på ett moln. LOL bevis annars lajar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Det sägs att det har funnits en profet som hette Jesus/Kristus. Men en del säger att han var en vanlig profet och inte "Guds barn" och andra säger att han var "guds barn". Sen finns det bevis för att Maria och Josef har funnits men inte att de var "speciella" på något sätt. Några tror att de var "speciella", andra inte. Men vad har det för betydelse, gör det nån skillnad eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg