Hoppa till innehåll

Xbox Vs Nintendo


Mallex

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

dumt att göra tråden i xbox forumet...här kommer ju alla svara att xbox är bättre...tråden borde gjorts i allmänt.

egentligen är detta onödigt men jag tänkte fråga några saker:

 

1. jason x du säger childgames förklara gärna för mig det negativa i att ha spel anpassade för barn? dessutom så för alla er som inte ser nåt mer än det kan jag påpeka att det finns ett flertal spel som definitivt inte är "childgames".

2. så prestandan är "överlägsen" ? (upprepning) förklara då gärna för

mig varför xbox laddar lika långsamt som ps medans laddningstiderna är hälften så korta på gc? (jag räknar inte med portade spel eftersom dom är lika slöa på alla konsollerna)

3. större spelutbud ja. på skitspel...det är vad xbox har....

Redigerat av shacti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dumt att göra tråden i xbox forumet...här kommer ju alla svara att xbox är bättre...tråden borde gjorts i allmänt.

egentligen är detta onödigt men jag tänkte fråga några saker:

 

1. jason x du säger childgames förklara gärna för mig det negativa i att ha spel anpassade för barn? dessutom så för alla er som inte ser nåt mer än det kan jag påpeka att det finns ett flertal spel som definitivt inte är "childgames".

2. så prestandan är "överlägsen" ? (upprepning) förklara då gärna för

mig varför xbox laddar lika långsamt som ps medans laddningstiderna är hälften så korta på gc? (jag räknar inte med portade spel eftersom dom är lika slöa på alla konsollerna)

3. större spelutbud ja. på skitspel...det är vad xbox har....

Jag instämmer på punkt 1 och 2 men 3 håller jag inte riktigt med om.

Man kan aldrig säga att något spel är ett skitspel, alla tycker olika, eller hur ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dumt att göra tråden i xbox forumet...här kommer ju alla svara att xbox är bättre...tråden borde gjorts i allmänt.

egentligen är detta onödigt men jag tänkte fråga några saker:

 

1. jason x du säger childgames förklara gärna för mig det negativa i att ha spel anpassade för barn? dessutom så för alla er som inte ser nåt mer än det kan jag påpeka att det finns ett flertal spel som definitivt inte är "childgames".

2. så prestandan är "överlägsen" ? (upprepning) förklara då gärna för

mig varför xbox laddar lika långsamt som ps medans laddningstiderna är hälften så korta på gc? (jag räknar inte med portade spel eftersom dom är lika slöa på alla konsollerna)

3. större spelutbud ja. på skitspel...det är vad xbox har....

1.shacti jag håller med dig om att man inte ska göra ett sånt här ämne på ett Xbox eller GC forum utan på allmänt.

2. Men det är så att Xbox är bättre än både GC och ps2 rent tekniskt sätt(skulle kunna ge dig en lista på vad Xbox har för minne mm). Men eftersom prestandan inte är allt så är ju inte Xbox bättre bara för att den har bättre tekniska prylar.

3. Vadå skit spel <_< Halo 2,Halo, Prince of persia, Fable, Rainbow six 3:Black arrow, Ghost recon 2,Star Wars; Knights of the old republic mm(skulle kunna räkna upp mera men jag orkar inte nu)

 

 

Kort sagt man kan inte säga vilken som är den bästa konsollen det beror helt på vad man gillar och vill ha för spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sry tänkte inte på det :rolleyes:

 

Men gamecube har mycket bättre spel (exempel Donkey konga som är ett roligt musik spel eller va sägs om Final fantasy eller Eternal darknes som inte är CHILDPLAY)

 

Säg till om du tycker deta är CHILDPLAY

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...