Mallex Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Jag tycker ialf att nintendo äger alla :lol: !!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 det beror på vad man vill ha.. vill man ha äventyrsspel så är ju gc ett självklart alternativ, men på allt annat är xbox bättre på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 microsoft vs Nintendo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Xbox krossar Gc muahahahahah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 xbox är bara bäst jag menar gc=CHILDGAMES xbox=skjutspel äventyr sport allt annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Xbox klassar ut Gamecube i längder.Bättre och fräckare spel.Kraftfullare.Större spelutbud och mycket mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanthe Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Xbox Överlägsen Grafik och Prestanda Och en hårddisk... :gitarr: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 (redigerat) dumt att göra tråden i xbox forumet...här kommer ju alla svara att xbox är bättre...tråden borde gjorts i allmänt. egentligen är detta onödigt men jag tänkte fråga några saker: 1. jason x du säger childgames förklara gärna för mig det negativa i att ha spel anpassade för barn? dessutom så för alla er som inte ser nåt mer än det kan jag påpeka att det finns ett flertal spel som definitivt inte är "childgames". 2. så prestandan är "överlägsen" ? (upprepning) förklara då gärna för mig varför xbox laddar lika långsamt som ps medans laddningstiderna är hälften så korta på gc? (jag räknar inte med portade spel eftersom dom är lika slöa på alla konsollerna) 3. större spelutbud ja. på skitspel...det är vad xbox har.... Redigerat 11 December 2004 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 dumt att göra tråden i xbox forumet...här kommer ju alla svara att xbox är bättre...tråden borde gjorts i allmänt. egentligen är detta onödigt men jag tänkte fråga några saker: 1. jason x du säger childgames förklara gärna för mig det negativa i att ha spel anpassade för barn? dessutom så för alla er som inte ser nåt mer än det kan jag påpeka att det finns ett flertal spel som definitivt inte är "childgames". 2. så prestandan är "överlägsen" ? (upprepning) förklara då gärna för mig varför xbox laddar lika långsamt som ps medans laddningstiderna är hälften så korta på gc? (jag räknar inte med portade spel eftersom dom är lika slöa på alla konsollerna) 3. större spelutbud ja. på skitspel...det är vad xbox har.... Jag instämmer på punkt 1 och 2 men 3 håller jag inte riktigt med om.Man kan aldrig säga att något spel är ett skitspel, alla tycker olika, eller hur ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 dumt att göra tråden i xbox forumet...här kommer ju alla svara att xbox är bättre...tråden borde gjorts i allmänt. egentligen är detta onödigt men jag tänkte fråga några saker: 1. jason x du säger childgames förklara gärna för mig det negativa i att ha spel anpassade för barn? dessutom så för alla er som inte ser nåt mer än det kan jag påpeka att det finns ett flertal spel som definitivt inte är "childgames". 2. så prestandan är "överlägsen" ? (upprepning) förklara då gärna för mig varför xbox laddar lika långsamt som ps medans laddningstiderna är hälften så korta på gc? (jag räknar inte med portade spel eftersom dom är lika slöa på alla konsollerna) 3. större spelutbud ja. på skitspel...det är vad xbox har.... 1.shacti jag håller med dig om att man inte ska göra ett sånt här ämne på ett Xbox eller GC forum utan på allmänt.2. Men det är så att Xbox är bättre än både GC och ps2 rent tekniskt sätt(skulle kunna ge dig en lista på vad Xbox har för minne mm). Men eftersom prestandan inte är allt så är ju inte Xbox bättre bara för att den har bättre tekniska prylar. 3. Vadå skit spel <_< Halo 2,Halo, Prince of persia, Fable, Rainbow six 3:Black arrow, Ghost recon 2,Star Wars; Knights of the old republic mm(skulle kunna räkna upp mera men jag orkar inte nu) Kort sagt man kan inte säga vilken som är den bästa konsollen det beror helt på vad man gillar och vill ha för spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Sry tänkte inte på det :rolleyes: Men gamecube har mycket bättre spel (exempel Donkey konga som är ett roligt musik spel eller va sägs om Final fantasy eller Eternal darknes som inte är CHILDPLAY) Säg till om du tycker deta är CHILDPLAY Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 forumet är nu flyttat till almänt!!!! Nya forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg