Hoppa till innehåll

Xbox Vs Nintendo


Mallex

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hahaha okej ni har resident evil (VA f*n FINAL FANTASY ÄR VÄL INTE BLODIGT ELLER NÅT) kanske lite metroid prime 2 eternal darkness ha ni har ju inget jaja jag menar dom är läskiga och så men va f*n alla andra är ju as läbbiga och blodiga och den där bilden är väl f*n inget. oj glömde jag vet varför vi har längre laddnings tider på endel spel FÖR ATT DOM ÄR STÖRRE OCH BEHÖVER MER PRESTANDA!!!!

Redigerat av JASON X
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dumt att göra tråden i xbox forumet...här kommer ju alla svara att xbox är bättre...tråden borde gjorts i allmänt.

egentligen är detta onödigt men jag tänkte fråga några saker:

 

1. jason x du säger childgames förklara gärna för mig det negativa i att ha spel anpassade för barn? dessutom så för alla er som inte ser nåt mer än det kan jag påpeka att det finns ett flertal spel som definitivt inte är "childgames".

2. så prestandan är "överlägsen" ? (upprepning) förklara då gärna för

mig varför xbox laddar lika långsamt som ps medans laddningstiderna är hälften så korta på gc? (jag räknar inte med portade spel eftersom dom är lika slöa på alla konsollerna)

3. större spelutbud ja. på skitspel...det är vad xbox har....

1.

MÅNGA spel är childgames.

 

2.

Småspel som bara behöver kort laddningstid på GC.

 

3.

Till skillnad från Gamecube som BARA har superspel. <_<

ALLA konsoller har skitspel.

Även ditt älskade Gamecube.

PS2 har flest skitspel men samtidigt har PS2 funnit under längst tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

dumt att göra tråden i xbox forumet...här kommer ju alla svara att xbox är bättre...tråden borde gjorts i allmänt.

egentligen är detta onödigt men jag tänkte fråga några saker:

 

1. jason x du säger childgames förklara gärna för mig det negativa i att ha spel anpassade för barn? dessutom så för alla er som inte ser nåt mer än det kan jag påpeka att det finns ett flertal spel som definitivt inte är "childgames".

2. så prestandan är "överlägsen" ? (upprepning) förklara då gärna för

mig varför xbox laddar lika långsamt som ps medans laddningstiderna är hälften så korta på gc? (jag räknar inte med portade spel eftersom dom är lika slöa på alla konsollerna)

3. större spelutbud ja. på skitspel...det är vad xbox har....

Vadå??Vad har GC som e bättre än Xbox?Den e ju inte äns bättre än ps2, varför skulle då den vara bättre än Xbox?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej en sak jag kanske tog i när jag sa skit spel...men aja ni märker själva det går inte att göra en sån här tråd utan att folk blir förbannade....

förresten vaddå för j***a "småspel", nfsu2 (tillexempel) är lika stor på alla konsoler och ändå laddar gc snabbast....dessutom så finns det bara ett ff spel till gc (ff:cc) och final fantasy har aldrig varit några "blodiga" spel snarare en massa ljuseffekter....ett tips Golden Star jag sa inte att gc var bäst jag sa att det var bättre än xbox...men som sagt en onödig tråd som ingen kan vinna eller ha rätt i...

Redigerat av shacti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

shacti: GC tar lika lång tid att ladda som xbox.... och xbox kanske har kraftigare spel`? jag säger inte att jag hatar GC för jag tycker om nintendo..... vill bara göra allt fel du säger korrekt.... xbox har inte skit spel och nintendo gör mest barn spel....

men om GC e så bra.... varför säljer den minst????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...