Mallex Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Ja ni nu tänker ni väll ennu en dåre som tror att han är bäst men så är det inte.....Jag är bra på att scripta och har ett bra program (inte flash MX 2004) ja allt jag behöver...förutom en bra hemsida........Om någon är bra på hemsidor så PM:a mig!!!!! Och om ni vet någon server jag kan lägga upp spelet på så PM:a mig!!!! Om ni typ är lite profissonella så gör möbler eller annat till spelet (OBS! inget paint kladd utan photoshop tack) OBS! Om ni undrar varför jag inte scriptar sidan så är det för att jag kan bra scripta till ett visst program.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 (redigerat) Jag Kan Scripta... Men få får du visa hur du har gjort med Det Programet PSJag har redan "signat" på Freewebs. Adress: http://www.freewebs.com/nyahabbohotell/Index.html PSS: Jag Håller På Med DeN! Redigerat 14 December 2004 av Wacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Och vad ska det spelet heta?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 DEt får vi ju bästamma när han svarar -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Kul! Det spelet ska jag prova när det är klart. Jag har ett passande namn: Mallex motel eller super motel. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 (redigerat) Kul! Det spelet ska jag prova när det är klart. Jag har ett passande namn: Mallex motel eller super motel. Vad tycker ni?Det behöver inte vara "Motel Med eller dessutom så borde inte vara liksom att Mallex är Kungen Det borde vara typ: | Lyxvandrarhem: Sverige | Typ :P Redigerat 14 December 2004 av Wacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 det låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Men gaahhhhhhhh tror ni också att ni kommer att lyckas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 14 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 (redigerat) Svar till danne 159: Ja faktist...till skillnad från dom andra dårarna på bobbo motel så kan jag mycket!!!!! Hmmm....jag ska fundera lite på namn sedan men nu funderar jag på grafik..... Har ni några förslag på hur gubbarna kan se ut? Redigerat 14 December 2004 av mallex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 (redigerat) Ungefär så här kanske? inte så bra men nått att börja med. PS: Var kan man ladda ner Photoshop? Redigerat 14 December 2004 av Wacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 ja vill va me men jag e dålig på att göra saker på datorn :( (s*it kass,dålig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Du kanske kan vara med och bestämma hjälpa till som en hobba? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.