Gäst Beldur Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 (redigerat) Hej alla!!! jag tycker nog att Paradisehotel är ett bra namn :cool: .....Men har någon ett omröstnings kort? Då kan vi ju rösta om namn :o PM:a mig om du har ett.... i alla fall om ni vill se mer möbler så adda mig på msn: [email protected] ;) Jag tror det blir .t k (utan mellanrum) men om det blir populärt så ändrar jag ju till .se En sak till mynten kommer att kosta 10 kr och man får 7 mynt. Man sms:ar pengar som på habbo. Men den första veckan kostar mynten 5 kr. Man kommer ochså få 3 mynt gratis första veckan. En sak till Wacko. Skulle jag kunna få användarnamn och lösenordet till din freewebs sida. Jag behöver dom så att jag kan lägga in massor med nyheter och bilder. :cool: Asså nu borde det inte heta hotel jag fick demot det borde heta typ super world. Demot: Nej jag kunde inte ladda upp det tyvärr har ni msn kan ni få den där. Redigerat 19 December 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Hej alla! Jag har gett ut en demo till danne159....vill ni ha den så adda mig på msn: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 vadå för demo???ett demo på spelet eller????? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 vadå för demo???ett demo på spelet eller????? :huh: Ja vad trodde du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 tja......man vet ju aldrig.var det coolt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 pardise hotel låter väl mycket bättre men jag tänkte ifall det redan fannsnåt som hette www.paradisehotel.se/tk/com eller nu fö det e ju ett ganska populärt program :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Paradise Hotel är ett TV-program ju! Det kan heta Miltom Hotel eller nåt sånt. :P är inte bra på att hitta på namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 (redigerat) NI HAR INTE TESTAT DEMOT SÅ SÄG INGET NAMN! Det är inget hotel det är hus och sånt!!!!!!!!! Grrrrrr jag sa ju det! Demot har dock buggar! Redigerat 19 December 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 (redigerat) jag kan prova att göra lite möbler (men tror inte det blir bra) jag lägger upp när jag e klar [REDIGERAT] ångrade mig jag pallar inte Redigerat 19 December 2004 av Swe_DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chad-Muska Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 NI HAR INTE TESTAT DEMOT SÅ SÄG INGET NAMN! Det är inget hotel det är hus och sånt!!!!!!!!! Grrrrrr jag sa ju det! Demot har dock buggar! Du har rätt!!! :o Men asså skicka demot till mig på Msn mitt Msn är: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chad-Muska Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 (Wacko @ 14/12-2004 11:39:55) Kul! Det spelet ska jag prova när det är klart. Jag har ett passande namn: Mallex motel eller super motel. Vad tycker ni? Det behöver inte vara "Motel Med eller dessutom så borde inte vara liksom att Mallex är Kungen Det borde vara typ: | Lyxvandrarhem: Sverige | Typ :P Kan jag få snälla vara en Hobba på hotelet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 (Chad-Muska @ 19/12-2004 22:23:43) NI HAR INTE TESTAT DEMOT SÅ SÄG INGET NAMN! Det är inget hotel det är hus och sånt!!!!!!!!! Grrrrrr jag sa ju det! Demot har dock buggar! Du har rätt!!! :o Men asså skicka demot till mig på Msn mitt Msn är: [email protected] Ska bli men jag säger bara! Det är samma grafik som på pokemon spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.