Mallex Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Va jobbar där..det gör du väll inte om du inte är micke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Gör ni det verkligen i Gamemaker, jag menar, det finns ju ett oändligt antal amatörspel gjorda i Gamemaker, finns det något som gör erat spel unikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 26 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Jag har ändrat grafik så no more pokemon Ni kan även besöka våran hemsida: KLICKA HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 (nebbig @ 26/12-2004 17:14:15) Atså om ni har några synpunkter som typ Det kommer ej att funka så shit i att skriva sånt okej :angry: ------------------------------------------------------------------------------------------------ Föresten så shiter jag väll i om habbo är bla bla Det här är inte habbo <_< ------------------------------------------------------------------------------------------------ Man måste låta andra säga sina åsikter, annars kan man inte driva ett onlinespel... Jo det måste man men mallex jobbar jätte mycket med det! Och det kan bli jobbigt för han! <_< Han gör det bästa han kan! Och jag ger malklex tips klagomål mm... Hur ser grafiken ut nu mallex? Kan du ge en bild eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 jag tror sidan kommer bli grymmt bra :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 kunde jag få va med eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Jag har ändrat grafik så no more pokemon Ni kan även besöka våran hemsida: KLICKA HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Okey... men då ångrar jag mej... Kan jag vara med igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 (Wacko @ 27/12-2004 16:57:04) Jag har ändrat grafik så no more pokemon Ni kan även besöka våran hemsida: KLICKA HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Okey... men då ångrar jag mej... Kan jag vara med igen? NÄR GJORDE DU DET!? SVARA! hehe LåL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 (Fusk Katten @ 15/12-2004 08:26:35) Ungefär så här kanske? inte så bra men nått att börja med. PS: Var kan man ladda ner Photoshop? Inget att börja med... Mallex sa ju att det skulle va Photoshop. Photoshop måste man köpa, det går inte att ladda ner. Jo kanske en gammal version men inte de nyaste. vadå går inte o ladda ner??...jag laddade ner photoshop 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 (quaked_ess @ 27/12-2004 18:56:59) (Fusk Katten @ 15/12-2004 08:26:35) Ungefär så här kanske? inte så bra men nått att börja med. PS: Var kan man ladda ner Photoshop? Inget att börja med... Mallex sa ju att det skulle va Photoshop. Photoshop måste man köpa, det går inte att ladda ner. Jo kanske en gammal version men inte de nyaste. vadå går inte o ladda ner??... jag laddade ner photoshop 7.0 Tebax till ämnet! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Hej alla jo ni förstår att jag har massor med game maker spel i ficka och world rpg är så trisst att jobba med så jag har bästämt att göra en sida med mina game maker favoriter så NO MORE WORLD RPG MORE GAME MAKER FUN!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Vad är det för grafik nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.