cSlasHx Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 ööö.. Är lite efter men, den killen som säger att han kan göra en slags kopia av Habbohotell måste vara grym i kodning! Det räcker inte med att bara rita möbler i Paint. Du måste också veta hur man: - Kodar, kodar och åter KODAR!! ( VIKTIGAST ) - Hur man gör så att andra kan komma in på spelet dvs: hur gör du det till ett online Game? - Sen finns det massa annat skit! Den som visar mig ett litet test av spelet, (inga bilder av möbler eller vad du nu har ritat) den hjälper jag med Hemsidor, Forum, Medlemskap m.m! Är proffs i Webdesign ocg Webgrafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 ööö.. Är lite efter men, den killen som säger att han kan göra en slags kopia av Habbohotell måste vara grym i kodning! Det räcker inte med att bara rita möbler i Paint. Du måste också veta hur man: - Kodar, kodar och åter KODAR!! ( VIKTIGAST ) - Hur man gör så att andra kan komma in på spelet dvs: hur gör du det till ett online Game? - Sen finns det massa annat skit! Den som visar mig ett litet test av spelet, (inga bilder av möbler eller vad du nu har ritat) den hjälper jag med Hemsidor, Forum, Medlemskap m.m! Är proffs i Webdesign ocg Webgrafik! Vi har ju lagt ner world RPG! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jag visste det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cSlasHx Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Hahaha... Undra vad som gick snett :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cSlasHx Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) Wacko, Du borde inte svara på Inlägg om du inte vet själv :lol: Du skrev att det inte går att ladda ner den senaste versionen av Photoshop, hahaha, och min mormor kan spöa Mohammed Ali! :lol: Redigerat 30 December 2004 av cSlasHx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Hahaha... Undra vad som gick snett :D Inget gick snett! Och sluta dubbelposta! Det var det att vi ska göra en hel sida med bara spel! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Det här låter inte bra alltså. Det fanns en liten gnista hopp i World RPG eftersom det var...tja, unikt på något sätt. Men en sida med vanliga gamemaker-spel, det kan vem som helst göra (vissa har väl redan gjort det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Det här låter inte bra alltså. Det fanns en liten gnista hopp i World RPG eftersom det var...tja, unikt på något sätt. Men en sida med vanliga gamemaker-spel, det kan vem som helst göra (vissa har väl redan gjort det). RPG maker också! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Altså vincent_spider lyckades inte va? Maleex Vet ej Megga då? kommer han att lyckas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 ehhh... det är ju ruttet att rita bilderna i paint eller PS man måste minst använda 3D MAX STUDIO om man vill ha bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 mm det är nog bäst om man vill få till et bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Sånt här funkar inte, allt som beskrivs som unikt och häftigt är i själva verket ett vanligt gamemaker-spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.