Gäst Beldur Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 varför kan inte den heta "Paradise Hotel" är inte det ett bra namn? Paradise lyx hotel är bättre tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Det är för att ja försökte få in en klocka men det funka ej :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Det är för att ja försökte få in en klocka men det funka ej :( Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Javascript klocka... men asså... man kan inte ha vissa "<Forms" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Paradise hotel tycker jag vi ska ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Mm, Paradise Hotel låter bättre. För att tänk er... www.Paradisechatthotel."domännamn" Istället för... www.paradisehotel."domännamn" Det är väll lättare att komma ihåg det och sånt. Tänk er själva... www.HabbochattHotel.se :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Vad ska ni ha för domännamn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 asså ´vin vet ju inte om vi ska betala för det.... men om bvi ska ha betalt blir det väll .se annar .reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Tror ni verkligen att detta kommer lyckas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Hej alla!!! jag tycker nog att Paradisehotel är ett bra namn :cool: .....Men har någon ett omröstnings kort? Då kan vi ju rösta om namn :o PM:a mig om du har ett.... i alla fall om ni vill se mer möbler så adda mig på msn: [email protected] ;) Jag tror det blir .t k (utan mellanrum) men om det blir populärt så ändrar jag ju till .se En sak till mynten kommer att kosta 10 kr och man får 7 mynt. Man sms:ar pengar som på habbo. Men den första veckan kostar mynten 5 kr. Man kommer ochså få 3 mynt gratis första veckan. En sak till Wacko. Skulle jag kunna få användarnamn och lösenordet till din freewebs sida. Jag behöver dom så att jag kan lägga in massor med nyheter och bilder. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Tror ni verkligen att detta kommer lyckas? Jag menar KLART DET LYCKAS!!!!!!!!!!!!! ja..faktist :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Jag menar,Ni verkar inte vara några stjärnor på att scripta...' Och alla grejer måste ta stor plats också, utrymmet på en gratisserver måste vara rätt begränsat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.