xpliT Skrivet 17 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Om du gillar bilspel skall du köpa det! SPPRRIING! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Golden eye:rouge agent verkar bra.Har själv inte fått chansen att testa det.Men jag har läst i dom flesta speltidningarna att det har fått mycket hård kritik och ska vara ett medelmåttigt action spel.På bilderna och mer ser det ganska lockande ut faktiskt. Annars kan jag rekommendera Pro Evolution Soccer 4.Det är ett fotbollsspel med känsla.Det finns så mycket att göra och jag rekommenderar det starkt ifall du gillar sportspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 om du gillade NFSU så måste du ju bara köpa 2:an..! mycket bättre än 1:an...! hehe* :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 det var inte roligt tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 om du gillade NFSU så måste du ju bara köpa 2:an..! mycket bättre än 1:an...! hehe* :D Det är lika bra som 1an <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Ja det sägs att det bara ska vara få ändringar.Jag testade 2:an och tyckte iofs det såg mycket bra ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Counter-Strike, jag vet inte varför den är bara kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 det är ju bättre på datorn.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 CS ska man köra på en PC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 CS ger jag 3/10, råkade ge den 5/10 på min recension. http://www.fuska.se/recension/?id=984 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 CS är bra till PC men inte till Xbox ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg