Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

varför inte ladda ner kotor 2

Jag vet att du inte fråga mig JASON X men för det första är det dåligt mot speluväcklarna som inte får nåra pengar och för det andra kasnke inte alla har chippat sitt Xbox
  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Bountyhunter
Skrivet
(Halo_Master @ 18/12-2004 16:52:47)

Halo 2 om du inte har det.

Läs i första inlägget så får du se <_<

Önska dig Nfsu 2 :)

Förlåt då :angry:
Skrivet

Som jag skrev i föra inlägget köp KoToR och när du klarat det och gillar det köp KoToR 2. Fast KoToR är ett 50 timmars spel(inget negativt i det) så du får nog ligga i lite om du ska klara det till 2:an

Skrivet

Ghost recon 2 ser faktiskt mycket lovande ut.En sak som jag inte gillar är att dom inte visar vapnet i förstapersons perspektivet.Så har dom även gjort i dom andra Ghost Recon spelen.Minus på detta!

Skrivet

Ghost recon 2 ser faktiskt mycket lovande ut.En sak som jag inte gillar är att dom inte visar vapnet i förstapersons perspektivet.Så har dom även gjort i dom andra Ghost Recon spelen.Minus på detta!

Kanske minus i det att känslan blir sämre, plus är ju det att man har inte ett gigantiskt vapen som täcker halva rutan utan får mer precesion ;)
Skrivet
(Haggen @ 23/12-2004 13:14:55)

Kanske minus i det att känslan blir sämre, plus är ju det att man har inte ett gigantiskt vapen som täcker halva rutan utan får mer precesion ;)

Bara Grafiken blir bättre än det förra ;)
  • Skapa ny...