Haggen Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 varför inte ladda ner kotor 2 Jag vet att du inte fråga mig JASON X men för det första är det dåligt mot speluväcklarna som inte får nåra pengar och för det andra kasnke inte alla har chippat sitt Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 nej men dom som har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 (Halo_Master @ 18/12-2004 16:52:47) Halo 2 om du inte har det. Läs i första inlägget så får du se <_< Önska dig Nfsu 2 :) Förlåt då :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Hallå hallå nu är ni allt bra off topic va.. *Back to topic* Steezy & Haggen har gett dig bra tis, skule tipsa om dom jag med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Som jag skrev i föra inlägget köp KoToR och när du klarat det och gillar det köp KoToR 2. Fast KoToR är ett 50 timmars spel(inget negativt i det) så du får nog ligga i lite om du ska klara det till 2:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 HALO 2 , Ghost Recon 2 och NFSU 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 HALO 2 , Ghost Recon 2 och NFSU 2 Läs i första inlägget, det står att han har Halo 2 <_< KoToR är nog det spelet du borde önska dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 mortal combat deciption ser kung ut du kanske ska testa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Ghost recon 2 ser faktiskt mycket lovande ut.En sak som jag inte gillar är att dom inte visar vapnet i förstapersons perspektivet.Så har dom även gjort i dom andra Ghost Recon spelen.Minus på detta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Ghost recon 2 ser faktiskt mycket lovande ut.En sak som jag inte gillar är att dom inte visar vapnet i förstapersons perspektivet.Så har dom även gjort i dom andra Ghost Recon spelen.Minus på detta! Kanske minus i det att känslan blir sämre, plus är ju det att man har inte ett gigantiskt vapen som täcker halva rutan utan får mer precesion ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 NFSU 2 rekommenderar jag. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 (Haggen @ 23/12-2004 13:14:55) Ghost recon 2 ser faktiskt mycket lovande ut.En sak som jag inte gillar är att dom inte visar vapnet i förstapersons perspektivet.Så har dom även gjort i dom andra Ghost Recon spelen.Minus på detta! Kanske minus i det att känslan blir sämre, plus är ju det att man har inte ett gigantiskt vapen som täcker halva rutan utan får mer precesion ;) Bara Grafiken blir bättre än det förra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg