Gäst Wictor 22 Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Mina röster får nog bli, Spider-Man 2, (TRÅKIG, ETTAN ÄR LITE BÄTTRE) King Arthur (Såg iofs bioversionen som var KLIPPT MED CIRKELSÅG på våld och blod) samt Torque-på högsta växel. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Lilla jönssonligan på kollo!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 eh... hur gammal e du egentligen... Spider man 2 var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wictor 22 Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Tyckte Spidey 2 var TRIST SOM F..... Thats why. Min ålder ska du STRUNTA i. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 spider man 2 är typ bra..årets sämsta måste vara antingen can hellsing,troy eller king arthur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 typ alien vs predator var en stor flopp om man jämför med de tidiga alien och predator filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 troy är asbra ju giftiga avengerare :blink: ! Sämsta är nog ''2046'' den där nya japanes filmen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Allt som har vart på bio i år har sugit åsne balle. *Väntar på den nya FF filmen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Alexander den stora var verkligne säääääämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Hip Hip Hora, sagan om rigen filmerna och harry potter filmerna, suger rejält! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Allt som har vart på bio i år har sugit åsne balle. *Väntar på den nya FF filmen* Nya FF filmen kommer väl inte på bio. men den kommer till äffärerna vid slutet av mars eller i början av april(kan ändras). jag har väntat på den i snart ett år, klarar snart inte mer. nu när jag ändå skriver måste jag väl hålla mig till ämnet. jag har inte varit särskilt mycket på bio under året, men jag har sett harry potter och fången från askaban och den tycker jag var riktigt värdelös. visst, den var lite kul lite då och då men annars gillar jag den inte. den är mycket bättre som bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Typ Harry Potter och den där tjuven eller va det hette -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.