Gäst Spirtual Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 ehh..hmm..Steve Harris o Amy Lee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Rolling stones och THE MONKEES (60-tals musik) host host.. det var favoritskådisar :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 @Farenhait Om du gillar Bruce Lee borde du gilla Brandon Lee. Brandon är hans son. Kolla på filmen The Crow. Brandon's enda film, tror jag. Aja, gillar man Bruce Lee, så ska man titta på hans sons film(er). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Har as många Jackie Chan Jim Carry Jet Lee Adam Sandler Bruce Willis John Travolta Nicholas Cage Will Smith (han dära som spelar gud på "Bruce den Allsmäktige) Silvester Stalone Har säkert flera men kommer inte på just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Har as många Jackie Chan Jim Carry Jet Lee Adam Sandler Bruce Willis John Travolta Nicholas Cage Will Smith (han dära som spelar gud på "Bruce den Allsmäktige) Silvester Stalone Har säkert flera men kommer inte på just nu... är det inte Jim Carrey som spelar "Bruce den allsmäktiga"? :S aja, mina är Adam Sandler och Jim Carrey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Jackie Chan är så j*vla dålig. Jag tycker jackie chan är ganska bra :D Men mina favoskådisar är: Adam Sandler & Jim Carrey :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 nee... han kan ju inte ens ren engelska. så har han ingen humor heller. han gör bara barnfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Det är väl inte han som skriver manuset? Då är det ju manus författarna som har dålig humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 håller me ;) men tycker oxå att John Travolta e bra :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Depp och snubben i Gladiator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 håller me ;) men tycker oxå att John Travolta e bra :lol: Det var väl Jackie chan vi snackade om :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (Ragnarök @ 05/01-2005 00:03:38) Har as många Jackie Chan Jim Carry Jet Lee Adam Sandler Bruce Willis John Travolta Nicholas Cage Will Smith (han dära som spelar gud på "Bruce den Allsmäktige) Silvester Stalone Har säkert flera men kommer inte på just nu... är det inte Jim Carrey som spelar "Bruce den allsmäktiga"? :S aja, mina är Adam Sandler och Jim Carrey Nej, han som spelar GUD är inte Jim Carrey, Carrey blir ju bara tillförordnad ett litet tag.Han som spelar den riktige guden heter Morgan Freeman. Nåväl, jag har en absoulut favorit - Clint Eastwood. Inget slår honom, han e så j*vla hård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.