Lon Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Har alltid hetat såhär överallt =) jag kom på mitt namn för att Luger är mitt favvo-vapen :1_vlove: Whalter p08 Luger.. :1_vlove: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 8) jag kom på RealCS för jag älskar att spela cs och jag är en mastare påt också ni skulle inte ha en chans för jag är med i lands laget vi kännar 10 miljoner om året hahaha noobs 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jag fick Jedi knight II Jedi Outcast(demo) samma da som jag ville bli me på fuskarna.nu 8) la till -==- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Först tänkte jag nollan eftersom jag är en nolla på dom flesta spel men så pröva jag på andra språk och kom fram till att zero är rätt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Ytterman. Ja, jag vettefan hur jag kom på det, det var så länge sen. Det är inte mitt efternamn eller nåt, och jag vet ingen som heter så i efternamn heller :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 asså alla mods och admin har borjat och svära så mycket, sluta med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Skulle inte riktigt klassa vettefan eller f*n överhuvudtaget som svordom. Men, men, det hör inte till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Jag heter Bloko på alla andra sidor jag håller på med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 ja använde hjärnan, va tror du? ne, ja skojja ba. mitt temprament e som en drakes så de va rätt så naturligt att ja tog "dragon" i mitt namn. å så e ja en tjej så...Dragon_girl va född! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Jag döpte mig DonaldDuckGenius efter mitt intresse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Helt enkelt min favoritpokemon, fast jag håller inte på och spelar pokemon så mycket längre... Kanske skulle ta och döpa om mig någon gång... :D (Innan hätte jag "jonash", mitt namn + första bokstaven i mitt efternamn!) Jag undrar hur Suna kom på sitt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Jag heter ju Jonas så jag tog det, och sen lade jag bara till något. Anledningen för att jag tog något om mittt eget namn var om man skulle göra något bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.