oliverpoliver Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Jag vill ha bra tips på barnspel, ska passa en 4åring... Har "Mariocart" och köpte sedan "superhjältarna" men det kanske inte passar en 4åring, lite mycket våld :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Något mario party spel skulle nog funka bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 mario party absolut men ssbm kan ochså va bra. men doshin the giant är det bästa för små barn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 köp....hmmmmm......Super mario sunshine! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Jag håller med de andra, Mario Party passar perfekt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 mario party absolut men ssbm kan ochså va bra. men doshin the giant är det bästa för små barn ssbm är har en åldersrekommendation på 11+.....pikmin kanske, lite svårt men inte så mycket våld.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 hmmm....jag vet!!Resident Evil!!!!! jag bara skoja!men paper mario! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 en kille som är 3år nu har spelat "pang pang skut" spel sen han var 2 och han älskar det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 För att hans brorsa spelar såna spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Mario spelen passar alla åldrar köp det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Ska en fra åring köra mario? Altså det är väll lite svårt..... Mario party passar bra Aldrig pikmin aldeles för svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Mari oåldersgräns 3 år klaga på EB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg